Terug

Vroegtijdige slijtage

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Impermo

19/10/2022

Beste, wij bestelden 2 jaar geleden keramisch parket maar deze vertoont nu al sporen van slijtage.-op 4 juli is er een specialist ter plaatse geweest.-op 14 september kregen we dan bericht dat we een nieuwe vloer mochten komen uitkiezen in de toonzaal. Wat er volgens mij op duidt dat er iets niet in orde was met het product.-Wij hebben daar dan op gereageerd dat de kosten om deze nieuwe vloer te leggen op kunnen lopen tot +-€10.000 gezien de oude vloer moet uitgebroken worden en alles terug moet gelegd worden.-Jullie gaan hier niet verder op in en blijven bij de oorspronkelijke vergoeding waar wij dus niets mee zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform