Terug

vroegtijdig opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

. U.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

23/01/2020

Beste, m'n zus is al jaren ( sedert dat haar man op pensioen is) geabonneerd bij HLN. Toen haar man plots overleed in aug 2019, had ze geen zin/tijd om de krant nog dagelijks te lezen. Toen ze 2 keer niet inging op een betaling, kreeg ze een incassoburo op haar dak dit deed haar schrikken en dan betaalde ze de rekening. Ze heeft ook laten weten aan HLN dat haar man overleden is en zij ( werkt fulltime) geen tijd heeft om de krant dagelijks te lezen en ze dan ook wil afzien van het abonnement. Ze kreeg letterlijk als antwoord op vrijdag 17 januari: We hebben het dossier nagekeken en zien dat de abonnementen al jaren op jouw naam geregistreerd staan. Het overlijden van meneer is dan helaas geen geldige reden om het abonnement uitzonderlijk vroegtijdig te stoppen....We gaan dus niet in op je verzoek tot terugbetaling van het abonnementsgeld noch van de 0.05 euro interest.Ik vind dit echt niet kunnen en zou het enorm appreciëren dat ze m'n zus het bedrag terugsturen en zich voor deze grove uitspraak willen excuseren. Vriendelijke groeten een zorgzame zus

Berichten (7)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: . U.

27/01/2020

[DPG Media] [ST]Beste ,Bedankt voor uw mail.Is het mogelijk om het adres of het abonnementsnummer door te geven? Zo kunnen wij het abonnement opzoeken en uw vraag beantwoorden.Bij een overlijden kan een abonnement uiteraard verbroken worden, alleen moeten wij het weten zodat wij het kunnen invoeren.Heel veel sterkte toegewenst!We helpen u vervolgens graag verder.Tot binnenkort!AngeliqueLezersservice DPG MediaDeze e-mail werd verstuurd naar info@hln.be.DPG Media nv - beleid

. U.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

27/01/2020

Beste, ik vind het spijtig dat dit nu plots wel kan, gewoon omdat we dit publiek gemaakt hebben.Ik heb de documenten van m'n zus hier waarin jullie letterlijk schrijven : Het overlijden van meneer is dan helaas geen geldige reden om het abonnement uitzonderlijk vroegtijdig te stoppen.Haar abonneenummer is : 2172645. Ze is ondertussen verhuisd maar heeft dit ook al aan jullie laten weten !Ze had jullie ook het overlijdensbericht van haar man doorgemaild !Dat jullie nu vragen om haar abonneenummer en adres en doen schijnen dat jullie dit nog niet hadden en dus niet konden terugbetalen, is volgens mij geen excuus, sorry.Ik hoop echt dat jullie dit voor haar in orde brengen en ze haar geld terugkrijgt.Groeten Lieve Lammerant

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: . U.

30/01/2020

[DPG Media] [ST]Beste ,Bedankt voor uw mail.Wij hebben het nodige gedaan, de restwaarde zullen terug gevorderd worden.Wij wensen u een fijne dag toe!Tot binnenkort!AngeliqueLezersservice DPG MediaDeze e-mail werd verstuurd naar info@hln.be.DPG Media nv - beleid

. U.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/02/2020

Beste HLN, we zijn ondertussen bijna een maand verder en nog steeds werd 'de restwaarde' niet terugbetaald. Kan u dit tegen het einde van de maand in orde brengen, aub? Een kleine geste van uwentwege zou niet misstaan, vind ik aangezien m'n zus jarenlang klant is geweest bij jullie.Jullie hebben haar nieuw rekeningsnummer aangezien ze de laatste keer vanaf die rekening heeft betaald hieronder toch nog eens haar nieuw nummer : BE35 7506 9239 3337 (Marleen Lammerant)Kom nu niet af dat je haar rekeningnummer niet had ( zou ik een flauw excuus vinden)Indien dit niet geregeld is tegen het einde van de maand, gooi ik alles op de sociale media, dan kan iedereen lezen hoe jullie met jullie jarenlange klanten omgaan bij zo'n emotionele momenten als het overlijden van je man...Sorry dat dit via deze weg moet gebeuren :( groeten Lieve

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: . U.

21/02/2020

[DPG Media] [ST]Beste Dirk,Bedankt voor je bericht!Kan je ons je persoonlijk abonnementsnummer bezorgen? Dit nummer bestaat uit 6 of 7 cijfers en vind je op elke communicatie omtrent je betaling of in de mededeling van je domiciliëringsopdracht. Indien je dit niet meteen kan terugvinden, mag je ons je adresgegevens bezorgen.Tot binnenkort!NikitaLezersservice DPG MediaDeze e-mail werd verstuurd naar info@hln.be.DPG Media nv - beleid

. U.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

07/03/2020

Beste Nikita,vandaag liet m'n zus Marleen Lammerant weten dat ze nog steeds niets heeft terugbetaald gekregen van jullie maar dat haar abonnement wel al beeindigd werd begin januari...graag hieromtrent wat verduidelijking ...je hebt al haar gegevens, dus kan dit per kerende toch geregeld worden...we hebben nu wel genoeg geduld gehad, ik wil nu nog wachten tot eind deze week maar dan gooi ik die hele communicatie of sociale media. Ik hoop dat jullie dit nu toch vlotjes kunnen regelen. ps : waarom vragen jullie om het pers.abonnementsnummer ? Dit heeft hier niets mee te maken aangezien deze correspondentie via Testaankoop verloopt, zijn we lid !groeten Lieve

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: . U.

13/03/2020

[DPG Media] [ST]Beste Lieve,Bedankt voor uw mail.Om het abonnement te kunnen opzoeken en u op die manier zo goed mogelijk te kunnen verder helpen hebben wij echt het abonnementsnummer en/of de adresgegevens nodig. Indien u dit niet in reply op dit bericht wenst door te geven kan dit ook naar abonnementen@dpgmedia.beAlvast bedankt en nog een fijne dag gewenst.Tot binnenkort!NikitaLezersservice DPG MediaDeze e-mail werd verstuurd naar info@hln.be.DPG Media nv - beleid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform