Terug

vrijgeven van spaargelden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Me Direct

08/02/2020

Ik heb een spaarrekening bij Medirect bank.Ik heb een appartement aangekocht in De Haan, ondanks ik voldoe aan de voorwaarden door de Bank gesteld, weigeren ze het geld vrij te geven. de voorwaarde was een kopie te ontvangen van de aankoopakte van de Notaris, waaraan ik voldaan heb, ze zouden de gelden dan 4 werkdagen nadien vrij geven. als je hun contacteert per mail, of telefonisch weigeren ze enige uitleg te geven waarom de gelden niet vrij gegeven worden.Je kunt natuurlijk niet argumenteren als je geen antwoord krijgt. ik moet de gelden Dinsdag 11/02/2020 ten laatste overmaken aan de notaris.Kunnen jullie dringend contact opnemen met de bank.Bedankt voor jullie tussenkomst , hun telefoonnummer 025180000


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform