De documenten werden reeds meermaals doorgestuurd, zowel door het immo-kantoor als door mezelf. Je krijgt dan steevast een standaard bericht als volgt :
Wij ontvingen in goede orde uw e-mail.
Onze onderneming streeft ernaar om snel en adequaat aan de wensen en behoeften van alle betrokken partijen te voldoen bij het afhandelen van de verhuurtransactie.
We willen u dan ook vragen om uw e-mail niet opnieuw door te sturen of niet meteen telefonisch contact op te nemen met onze diensten, ten einde uw dossier efficiënt te kunnen afhandelen.
We danken u voor uw geduld en begrip in deze drukke periode.
Sorry, maar nee, ik heb hier geen begrip voor. De eerste keer hebben ze het zogezegd niet ontvangen.
Telefonisch geraak je er niet binnen op 056/216182, dan hang je uren aan de lijn, ze nemen gewoon niet op. En uit het doorgestuurd bericht kan je enkel opmaken, laat ons met rust, we betalen jou pas wanneer het ons uitkomt. Zeer spijtig dat het immo-kantoor waar ik tevreden van ben enkel met deze wil samenwerken, ik vind het ongehoord dat dit altijd zo lang duurt.