Beste, In 2019 ging ik bij een paar banken langs voor een vrijblijvende info omtrent het herfinanciëren van een persoonlijke lening aan een lager JPK. Hierbij ging ik naar het kantoor in Oostende bij Van Keirsbilck. Er werd op dat moment nder mijn weten een spaaropening geopend toen ik deze vrijblijvende info verwierf.Op 10/01/'24, krijg ik een plotselinge brief van Crelan met melding dat ik op een spaarrekening een ongeoorloofd debetsaldo zou hebben? Dit is een eerste keer dat ik van een spaarrekening hoorde! Ik heb het agentschap een mail op 11/01/'24 gestuurd, doch zonder enig antwoord van hen. Integendeel een 2-tal weken later op 26/01/'24 kreeg ik vanuit Crelan/agentschap opnieuw een brief. Melding dat er 9,64 euro bijkwam voor de rappelbrief. Ik meld dit bij de klachtendienst Crelan onder nummer COMS0001945 over geopende rekening. Ik ontving van hen een bericht dat mijn klacht wordt onderzocht. 15/02/'24, ontvangen op 21/02/'24, krijg ik opnieuw een aangetekend schrijven van Crelan. Hierin wordt ik formaal in gebreke gesteld.