Terug

Vreselijke klantenservice UPS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. I.

Naar: UPS

13/02/2021

Op 16/12/2020 werd er een pakket verstuurd vanuit België naar Ankara, Turkije. Een pakket met chocolade en snoepgoed. De inhoud van deze zending werden samen met de waarde zeer duidelijk op de bon vermeld. Ik als ontvanger van deze zending heb van UPS Turkije een telefoontje gekregen op 28/12/2020 dat voedingsmiddelen Turkije niet binnen mogen, ik heb hier toen duidelijk vermeld dat ik contact zou opnemen met UPS België om dit uit te klaren alvorens het pakket te laten terugsturen. Na verschillende pogingen contact op te nemen met UPS Belgie, zonder succes (nog telefonisch, nog per mail zijn zij niet te bereiken), kreeg de afzender een mail met de melding dat zowel afzender als ontvanger afstand deden van de zending. Dit klopt niet, dit is ons gewoonweg gemeld zonder enige uitleg. Bij deze wil ik nogmaals vragen om ten minste een uitleg over de situatie en een vergoeding van de verzendkosten en de geleden schade. Volgens UPS Turkije zouden ze in België dit pakket nooit hebben mogen aannemen aangezien zij zouden moeten weten dat dit pakket Turkije niet binnen mocht. Nogmaals, het is absoluut onmogelijk om met UPS België in contact te komen en ik hoop via deze weg minstens op een antwoord.

Berichten (1)

K. I.

Naar: UPS

02/03/2021

Beste, ik ben nog steeds in afwachting van uw reactie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform