Terug

Vreselijke afhandeling van opzeggen abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

16/01/2016

1) op 31/12/15 via online document op de site van proximus ons abonnement (internet + tv + 2 gsm) opgezegd met datum van schrapping 31/01/16. Heb een bevestigingsmail gekregen met de mededeling dat ik telefonisch gecontacteerd ging worden, maar is niet gebeurd2) op 08/01/16 nogmaals document ingevuld. Opnieuw bevestingsmail ontvangen, maar opnieuw geen telefonisch contact3) op 14/01 zelf telefonisch contact opgenomen. Duidelijk uitgelegd dat ons abonnement diende stopgezet te worden met ingang van 31/01/16. Bevestiging gekregen dat dit in orde was4) diezelfde dag bericht gekregen dat ons volledig abonnement met ingang van de dag nadien zou worden stopgezet. Enkel onze gsm abonnementen zouden nog blijven verder lopen5) diezelfde dag opnieuw gebeld om te melden dat dit duidelijk pas vanaf 31/01/16 was overeengekomen. Bevestiging gekregen dat dit werd gecorrigeerd en dat alles bleef doorlopen tot 31/01/166) Op 15/01 werd ons gsm-abonnement TOCH geschrapt. Meteen gebeld om dit te laten rechtzetten. Bevestiging gekregen dat dit ten laatste tegen 16/01 \'s middags zou rechtgezet worden.7) Op 16/01 \'s middags nog steeds geen netwerk. Toen ik dus nogmaals belde, bleek niets gecorrigeerd te zijn. Bevestiging gekregen dat de 2 gsm abonnementen opnieuw zouden toegevoegd worden (duur 2-3 dagen)8) wordt vervolgd...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform