Terug

vragen over de overstap van telenet naar proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Telenet

18/01/2023

Beste, ik ben op 25 november 2022 overgestapt van Telenet naar Proximus. In de documenten van proximus (doc1) zeggen zij dat zij de switch doen.Ik rijg voor januari van proximus een eerste factuur (doc2) en tevens een factuur van telenet (doc3).Graag woordje uitleg.Tevens ontving ik een document tot betaling van eenmalige kosten bv afschrijving TV ? waarove gaat dit.(doc4)Beste groetenAntoine Vermeulen

Berichten (2)

Telenet

Naar: A. V.

24/01/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BDWpzowDmIvNx2bDylZ3zIWd0VYmJioa_7hCV9_jHLvN4zDHK5SpSrlSgF%2BRkKRPW54ecujdxndCxEopknumeZ9e0n99E

A. V.

Naar: Telenet

24/01/2023

Beste,Via Testaankoop krijg ik uw bericht op mijn vraag om verduidelijking bij ontvangst van uw factuur van januari 2023 en uw mail om afsluitende onkosten te betalen.U stuurt een bericht waarvan de gegevens hierna, maar ik kan dit bericht, na vergeefse pogingen, niet openen ?Graag uw advies s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BDWpzowDmIvNx2bDylZ3zIWd0VYmJioa_7hCV9_jHLvN4zDHK5SpSrlSgF%2BRkKRPW54ecujdxndCxEopknumeZ9e0n99E


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform