Tijdens een 10 uur durende autorit naar zuid Duitsland heb ik blijkbaar bijna 7000MB roamingkosten, dus veel boven de limiet en wordt mijn telefoon onbruikbaar, noch bellen, sms, internetten. Ik weet pas wat er aan de hand is als ik uiteindelijk enkele dagen later na het weekend weer thuis iemand aan de lijn krijg die zegt dat wegens extreme kosten alles gestopt is, maar dat hij nu niets kan betekenen en ik de factuur moet afwachten. Digitaal opzoeken kan ook niet, inloggen blijkt niet mogelijk. Mijn ongenoegen is groot en na jarenlang tevreden base-klant verander ik onmiddellijk van provider. 18 augustus komt mijn factuur en zie ik dus de gebruikte data in Duitsland: 66652,415 MB. Vraag blijft hoe dat kan tijdens het rijden, maar er kunnen altijd fouten gebeuren en dat ze gebruikt zijn kan ik ook niet betwisten. Maar ik blijf wel met een aantal vragen zitten waar ik ondanks verschillende pogingen geen enkel antwoord op krijg en dus ook niet de factuur van 666 euro zomaar wil betalen.Vraag 1: waarom is de roaming niet afgesloten nadat mijn ingegeven limiet van 50 euro overschreden is?Vraag 2: waarom betaal ik 0,1 euro per MB boven limiet?Ik heb hiervoor gebeld naar de klantendienst die mij niet kunnen verder helpen met mijn vragen en verwijzen mij naar een baseshop en alles zou op de site te vinden zijn en wijzen mij erop dat ik toch maar snel moet betalen om geen extra kosten aangerekend te krijgen.In de baseshop lachen ze een beetje met de situatie, kunnen mij ook niet verder helpen en verwijzen ze me terug naar de klantendienst die volgens hen ook de vragen en klachten moeten beantwoorden. Opnieuw bij de klantendienst weer hetzelfde verhaal. Deze meneer kan me niet verder helpen omdat ik geen klant meer ben en verwijst me terug naar de baseshop. Daar geven ze aan dat ik misschien toch nog maar eens moet bellen in de hoop er een ander persoon aan te krijgen omdat het vorige keer misschien de verkeerde was.Opnieuw contact met de klantendienst en die geeft aan dat er vermoedelijk iets fout gegaan is met de limiet maar daar kan hij niks aan doen:U zal toch moeten betalen! En op de 2de vraag kan hij geen antwoord geven omdat mijn abonnement nu niet meer verkocht wordt. Op de site vind ik dus ook nergens antwoorden, enkel per abonnement de kosten buiten limiet dat die in EU landen hetzelfde blijft. De prijzen verschillen van 0,0023 tot 0,024.Dus nog steeds geen antwoord, nog niet betaald (moest voor 2/9)