Terug

Vragen blijven onbeantwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: BASE

02/09/2023

Tijdens een 10 uur durende autorit naar zuid Duitsland heb ik blijkbaar bijna 7000MB roamingkosten, dus veel boven de limiet en wordt mijn telefoon onbruikbaar, noch bellen, sms, internetten. Ik weet pas wat er aan de hand is als ik uiteindelijk enkele dagen later na het weekend weer thuis iemand aan de lijn krijg die zegt dat wegens extreme kosten alles gestopt is, maar dat hij nu niets kan betekenen en ik de factuur moet afwachten. Digitaal opzoeken kan ook niet, inloggen blijkt niet mogelijk. Mijn ongenoegen is groot en na jarenlang tevreden base-klant verander ik onmiddellijk van provider. 18 augustus komt mijn factuur en zie ik dus de gebruikte data in Duitsland: 66652,415 MB. Vraag blijft hoe dat kan tijdens het rijden, maar er kunnen altijd fouten gebeuren en dat ze gebruikt zijn kan ik ook niet betwisten. Maar ik blijf wel met een aantal vragen zitten waar ik ondanks verschillende pogingen geen enkel antwoord op krijg en dus ook niet de factuur van 666 euro zomaar wil betalen.Vraag 1: waarom is de roaming niet afgesloten nadat mijn ingegeven limiet van 50 euro overschreden is?Vraag 2: waarom betaal ik 0,1 euro per MB boven limiet?Ik heb hiervoor gebeld naar de klantendienst die mij niet kunnen verder helpen met mijn vragen en verwijzen mij naar een baseshop en alles zou op de site te vinden zijn en wijzen mij erop dat ik toch maar snel moet betalen om geen extra kosten aangerekend te krijgen.In de baseshop lachen ze een beetje met de situatie, kunnen mij ook niet verder helpen en verwijzen ze me terug naar de klantendienst die volgens hen ook de vragen en klachten moeten beantwoorden. Opnieuw bij de klantendienst weer hetzelfde verhaal. Deze meneer kan me niet verder helpen omdat ik geen klant meer ben en verwijst me terug naar de baseshop. Daar geven ze aan dat ik misschien toch nog maar eens moet bellen in de hoop er een ander persoon aan te krijgen omdat het vorige keer misschien de verkeerde was.Opnieuw contact met de klantendienst en die geeft aan dat er vermoedelijk iets fout gegaan is met de limiet maar daar kan hij niks aan doen:U zal toch moeten betalen! En op de 2de vraag kan hij geen antwoord geven omdat mijn abonnement nu niet meer verkocht wordt. Op de site vind ik dus ook nergens antwoorden, enkel per abonnement de kosten buiten limiet dat die in EU landen hetzelfde blijft. De prijzen verschillen van 0,0023 tot 0,024.Dus nog steeds geen antwoord, nog niet betaald (moest voor 2/9)

Berichten (3)

BASE

Naar: M. B.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

BASE

Naar: M. B.

06/09/2023

Geachte,Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

BASE

Naar: M. B.

11/09/2023

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform