Beste mijheer Bas,Wij hebben uw schrijven dd. 30.10.2020 goed ontvangen, waarvoor dank. Water-Link heeft de nodige controles uitgevoerd en er konden geen abnormale verbruiken worden vastgesteld. Wij hebben u aangeraden om een privéloodgieter te contacteren om uw binnen-installatie te laten controleren op eventuele verborgen lekken. U gaf aan dat er geen lek gevonden werd. Bij de plaatsing van de digitale meter worden er steeds foto's genomen, deze hebben wij aan u bezorgd, als bewijs dat we de correcte meterstanden genoteerd hebben. Het geregistreerde verbruik van 171m ³ werd volledig aan basistarief aangerekend, aangezien dit een normaal verbruik is voor 5 personen. De 10.000 liter die gedurende deze periode is verbruikt werd dus eveneens aangerekend aan basistarief. De enige resterende optie is om het apparaat naar het Metrologisch Instituut te Brussel laten sturen voor een technologische controle. Deze test is op kosten van de ongelijkhebbende. Indien uit de test blijkt dat de meter niet goed werkt, betaalt Water-link de kosten.Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van dit schrijven kan u ons per kerende e-mail contacteren. Na 14 kalenderdagen zullen wij onder voorbehoud van een reactie, dit dossier sluiten.Met vriendelijke groetenMichele Customer service officer Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen www.water-link.be Oorspronkelijke tekst