Terug

Vraag voor betaling zonder gemaakte afspraak

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. A.

Naar: Proximus

14/06/2024

Een verkoper van Proximus is bij mij langs geweest met de vraag of ik me wilde aansluiten bij het internet van Proximus. Ik meldde dat dit niet mogelijk is omdat ik bij Telenet ben aangesloten en er geen internetkabel van Proximus aan mijn woning is aangesloten. De verkoper reageerde dat dit op kosten van Proximus geïnstalleerd kon worden, maar dat er een medewerker contact met mij zou opnemen om te bekijken of het mogelijk was. Twee weken later belde Proximus om een afspraak te maken. Tijdens dit telefoongesprek legde ik de situatie uit en vroeg aan de medewerker of de aanleg op kosten van Proximus zou worden geplaatst. Toen de medewerker zei dat dit toch op mijn eigen kosten zou zijn, vertelde ik dat ik dan voldoende informatie had ontvangen en geen afspraak wilde maken voor een bezoek van een technicus. Dus zouden er ook geen kosten in rekening worden gebracht. Nu krijg ik echter een brief van Legal Village waarin staat dat ik 79 euro moet betalen voor het telefoongesprek.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. A.

17/06/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens een telefonisch contact.Mvg,ElkeConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-14-12.30.23.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009323566]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform