Terug

Vraag over hoe ik opgelicht ben

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Koop & Spaar

11/01/2020

Beste,Ik deed een aankoop bij een website Sarenza voor een artikel. Na betaling kreeg ik een aanbod dat ik bij een volgende aankoop bij dezelfde website 16,87 euro korting zou kunnen krijgen. Ik vulde alle gegevens in om van dit aanbod te kunnen genieten' achteraf bekeek ik alles en ineens werd ik verbonden aan een lidmaatschap waarvan ik na een proefperiode van 30 dagen daarna iedere maand 15 euro zou moeten betalen. Dit werd op voorhand niet vermeld. Hoe kan ik mij terug annuleren op deze lidmaatschap van koopenspaar.be? Ik hadden namelijk direct door dat er iets niet klopte na mijn Visa kaart gegevens te hebben doorgegeven en te verzonden naar hun. Ik heb dus direct na mijn gegevens opgezocht naar de reviews van koopenspaar.be en zo kwam ik bij zoveel klachten uit dat ik onmiddellijk mijn account heb willen verwijderen. Normaal is mijn lidmaatschap verwijderd maar heel zeker ben ik het niet want ik kan nog altijd inloggen in de site koopenspaar.be. Kunnen jullue dat controleren voor mij en bevestigen en indien mogelijk mijn lidmaatschap stoppen daar? Normaal ben ik nog geen geld kwijt van mijn visa door die gratis proefperiode dat eerst ingaat. Toch ben ik bang dat er geld zal afgaan van mijn rekening door die oplichters! Moet ik mijn visa kaart en mijn rekeningnummer laten blokkeren door mijn bank? Dit omdat zij nog altijd mijn gegevens en visa kaart gegevens hebben. Ik kan de visa kaart gegevens niet meer verwijderen of veranderen op mijn account. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt mvg Diëgo

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: D. H.

13/01/2020

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: 10041487 Beste,Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naarledenservice@koopenspaar.beof bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en SpaarKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Diego HeughebaertBeheerd via Over onsVraag over hoe ik opgelicht ben Koop SpaarNaam van de klantDiego HeughebaertReferentie van deklantNummer van identiteitskaart of paspoort: 592035387297Beschrijving van de klachtBeste, Ik deed een aankoop bij een website Sarenza voor een artikel. Na betaling kreeg ik een aanbod dat ik bij een volgende aankoop bij dezelfde website 16,87 euro korting zou kunnen krijgen. Ik vulde alle gegevens in om van dit aanbod te kunnen genieten' achteraf bekeek ik alles en ineens werd ik verbonden aan een lidmaatschap waarvan ik na een proefperiode van 30 dagen daarna iedere maand 15 euro zou moeten betalen. Dit werd op voorhand niet vermeld. Hoe kan ik mij terug annuleren op deze lidmaatschap van koopenspaar.be? Ik hadden namelijk direct door dat er iets niet klopte na mijn Visa kaart gegevens te hebben doorgegeven en te verzonden naar hun. Ik heb dus direct na mijn gegevens opgezocht naar de reviews van koopenspaar.be en zo kwam ik bij zoveel klachten uit dat ik onmiddellijk mijn account heb willen verwijderen. Normaal is mijn lidmaatschap verwijderd maar heel zeker ben ik het niet want ik kan nog altijd inloggen in de site koopenspaar.be. Kunnen jullue dat controleren voor mij en bevestigen en indien mogelijk mijn lidmaatschap stoppen daar? Normaal ben ik nog geen geld kwijt van mijn visa door die gratis proefperiode dat eerst ingaat. Toch ben ik bang dat er geld zal afgaan van mijn rekening door die oplichters! Moet ik mijn visa kaart en mijn rekeningnummer laten blokkeren door mijn bank? Dit omdat zij nog altijd mijn gegevens en visa kaart gegevens hebben. Ik kan de visa kaart gegevens niet meer verwijderen of veranderen op mijn account. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt mvg DiegoGewenste oplossingControle of mijn lidmaatschap is stopgezet en verwijderen van visa kaart gegevens bij koopenspaar.beBewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00801727-22Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform