Terug

Vraag om retourbon en terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. V.

Naar: SELZAR.NL

07/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 3 juni 2024 heb ik in uw online winkel 5 solar buitenlampen gekocht, waarbij ik het bedrag van € 240 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 19 juni 2024 , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 19 juni 2024, 21 juni 2024 en 3 juli 2024 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord of retourbon ontvangen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 240 euro na ontvangst van retour. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform