Terug

vraag naar annulatie wordt niet beantwoord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Elektro Lommelen

19/12/2023

Samsung tv aankoop bij Electro Lommelen.betaald via online banking. Kon de aankoop in winkelwagen leggen en afrekenen.Na enige dagen geen gehoor of levering heb ik contact opgenomen via mail met de vraag wanneer we onze tv mochten verwachten. Deze werd snel beantwoord. Er zouden toeleveringsmoeilijkheden zijn van bepaalde tv onderdelen. Ze vertellen ons dat we de tv op week 2 van het nieuwe jaar mogelijks mogen ontvangen.Hierop heb ik een annulering aangevraagd aangezien we in de veronderstelling waren dat de tv direct leverbaar was.Nadien heb ik nog verschillende malen contact proberen op te nemen via mail, whats upp, via de website, maar we werden steeds in een wachtrij van 48u gezet, geen gehoor meer!Er is geen telefonisch contact met dit bedrijf mogelijk!we hebben voor een derde maal een annulering aangevraagd via mail, Geen respons. Telkens als je een mail stuurt kom je in een wachtrij terecht waardoor je weer tot 48 u moet wachten vooraleer ze enigszins antwoorden!Wij wensen een annulatie van het product en een terugbetaling van onze aankoopsom van 1005 euro. Het enige aankoopbewijs dat ik heb is een bevestiging via mail van onze betaling met het product nummer en de aankoopsom en een bestelnummer.Aangezien wij al eerder een bestelling geplaatst hebben bij dit bedrijf een aantal jaar geleden en ook goed verlopen is dachten we voor een tweede maal een bestelling te plaatsten. Dan ben je normaal gerust toch! Helaas is het een foute keuze geweestHopend op hulp...

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: C. L.

07/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 733011138.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 733011138.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 733011138.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform