Terug

Vraag maandelijkse afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Luminus

21/09/2022

Met het contactformulier vroeg ik een maandelijkse afrekening van mijn energiekosten. Op 11 aug werd dit door jullie bevestigd.Vandaag ontving ik een afrekening elektriciteit voor de periode 25/02/22 t.e.m. 31/08/22.Geen nieuws van de gas en bovendien werd er een nieuw voorschot gevraagd wat bij maandelijkse afrekeningen niet nodig is.Mijn vragen:- Waarom ontvang ik alleen een afrekening van de elektriciteit, wij beschikken ook over een digitale gasmeter?- Waarom moet ik opnieuw een voorschot betalen, bij een maandelijkse afrekening is dat toch niet nodig?- Waarom zijn jullie niet te bereiken? Het contactformulier is niet meer te vinden op de site. Via de chat krijg je telkens de melding dat er nog zoveel in de wachtrij staan en dat je beter op een ander moment kan proberen (met hetzelfde resultaat)Dit is eveneens zo voor telefonische oproepen.Dit zegt veel over de klantvriendelijkheid van jullie diensten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform