Het is mij uit het oog verloren dat de cadeauchecque-account gisteren is komen te vervallen. Ik heb Fnac gecontacteerd, ze hebben gezegd ik moest een email sturen. Ik die email gestuurd met antwoord:Onze website zal dit helaas niet mogelijk zijn, onze systeem zal deze cadeaubon niet meer aannemen en er bestaat geen optie om deze weer 1 dag actief te maken.Wij kunnen u best aanraden om dit te proberen in een Fnac winkel, indien een uitzondering mogelijk is zou dit het beste oplossing zijn.Ik ben speciaal naar de winkel Wijnegem gereden en daar heeft men mij verteld dat dit helemaal niet in de winkel te doen is, daar het een online bon is. Dus voor niks naar daar gereden...Ik heb dan nog eens met Fnac gebeld, ik heb Laura aan de lijn gehad en ze zij me om nog eens een e-mail te sturen om deze cadobon (die ik gekregen heb na een bestelling dat ik 2 maanden heb gewacht die niet geleverd kon worden: in de plaats om mijn geld terug te krijgen heb ik een cadobon gekeken...) uitzonderlijk nog tijdelijk te verlengen.Tenslotte ben ik slechts 1 dag te laat geweest om dit te verzilveren ...Ik zou dezelfde dag een antwoord krijgen, op 09.03. Sindsdien heb ik nog eens gebeld en 3 keer een email geschreven, geen antwoord gekregen.