Terug

Voucher Ryanair

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: RYANAIR

24/06/2022

Beste,ik heb maandag 20/6/2022 een cadeaubon aangekocht bij Ryanair, maar bij passagier heb ik mijn naam ingevuld i.p.v. de naam voor wie de bon bestemt is.Ik heb hiervoor reeds 3x naar de klantendienst gebeld en meerdere e-mails en berichten gestuurd om de naam te laten aanpassen, maar heb de nieuwe cadeaubon nog steeds niet ontvangen, hoewel ze mij dit telkens beloven.Dit zijn telefoontjes naar het Verenigd Koninkrijk, dus dit kost mij telkens geld.Met vriendelijke groeten.

Berichten (1)

S. B.

Naar: RYANAIR

11/07/2022

Beste,ik heb maandag 20/6/2022 een cadeaubon aangekocht bij Ryanair, maar bij "passagier" heb ik mijn naam ingevuld i.p.v. de naam voor wie de bon bestemt is. Ik heb hiervoor reeds 3x naar de klantendienst gebeld en meerdere e-mails en berichten gestuurd om de naam te laten aanpassen, maar heb de nieuwe cadeaubon nog steeds niet ontvangen, hoewel ze mij dit telkens beloven. Dit zijn telefoontjes naar het Verenigd Koninkrijk, dus dit kost mij telkens geld.Met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform