Beste, Op 20/10/2021 heb ik een Wonderbox voucher aangekocht (Gastronomie en wijn) ter waarde van 99,90 euro.1) Op 11 juni 2021 hebben mijn vrouw en ik een eerste maal gereserveerd bij 'De Bazilik' in Tongeren, voor onze huwelijksverjaardag te vieren. Bij aankomst bij het restaurant, bleek deze in die week de boeken te hebben neergelegd. Wij zijn dan maar ergens anders gaan eten. Wij hebben Wonderbox toen gecontacteerd en nadat zij bevestiging kregen dat de zaak effectief gesloten was, heb ik een nieuwe voucher gekregen.2) Ter ere van de verjaardag van mijn vrouw zijn wij op 9/01/2024 gaan eten bij 'Afrit 29' in Hasselt. En hier begint voornamelijk mijn frustratie...a) Bij aankomst in de zaak zei de eigenaar onmiddellijk dat de voucher enkel gebruikt kon worden voor het eten. Drank moest bijbetaald worden. Nogal gekke opmerking, aangezien de voucher 'Gastronomie EN wijn' heet...b) De zaak in kwestie was allesbehalve een aanrader. Dit is niet mijn grootste frustratie, omdat ik begrijp dat tavernes de 'Wonderbox' (of soortgelijke waardebonnen zoals Social deal) gebruiken voor reclame doeleinden, en kwaliteit kan tegen vallen. Daar waren we op ingesteld. Maar toch even opsommen :- Restaurant was koud, wij waren bij de enige klanten op een dinsdagavond- Het eten was hoofdzakelijk opwarmeten, dit werd verteld door de eigenaar en wij hoorden de bel van de microgolfoven- Mijn dessert (chocolade moulleux) was een warm chocoladecakeje- Op een moment kwam er een gast binnen met een hond3) Eigenaar kwam naar ons met de melding dat de voucher niet gescand kon worden. Wij maakten de beslissing om toch te blijven eten, en daarna contact op te nemen met Wonderbox. - Wonderbox kan telefonisch bereikt worden tot half 5 's avonds, dus onmogelijk hun te bereiken tijdens ons bezoek- Eerst mail die ik stuurde werd beantwoord met de automatische reply dat ons verzoek zou behandeld worden binnen de 72 WERKuren. Schandalig dat Wonderbox 2 weken de tijd neemt om te antwoorden op klantenvragen.Vanaf dit ogenblik starten enkele op en neer emails, waar ik duidelijk maak dat ik reeds 2 keer zelf extra kosten heb moeten maken zonder dat ik mijn voucher heb kunnen indienen. Mijn laatste mail dateert van 31/01/2024, waar ik op hun vraag het kassaticket van 'Afrit 29' heb verzonden. Na deze mail is het complete windstilte...Ik ben bekend met de werking van deze vouchers. Met hun concullega's van Social Deal bijvoorbeeld heb ik nooit problemen gehad.Ik heb een oplossing gevraagd :1) OF Terugbetaling van mijn kassaticket van Afrit 29 (mijn voorkeur)2) OF Nieuwe voucher + schriftelijke bevestiging dat ik volgend bezoek geen problemen zal ondervinden. Een verhoogde voucherwaarde, als compensatie voor de frustratie en extra gemaakte kosten, zou een pluspunt zijn. Kan Testaankoop mij helpen om deze 99,99 euro voucherwaarde te gebruiken of te recupereren? Wonderbox heeft al lang genoeg dit geld 'geleend' van mij...Alvast bedanktDennis Fastre