Terug

Voucher die ik kocht kan niet worden uitgevoerd door HelloFresh

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Hello Fresh

12/09/2024

Geachte ikzelf heb een VOUCHER gekocht via vakantie veilingen en jullie aanvaarden die niet jullie geven elkaar de schuld maar ikzelf de klant zit met de problemen dat ik niks heb ? Het ging over een korting van 100 euro verdeeld over 5 boxen . Ik hoop dat er tussen jullie een overeenkomst komt en ik mijn deal kan krijgen . Hopend op een reactie de komende dagen . mvg Kurt DHooge

Berichten (4)

Hello Fresh

Naar: K. D.

13/09/2024

Hello Kurt, wat vervelend de voucher die je hebt aangeschaft via vakantieveilingenniet werkt. Ik zou dit graag voor je willen bekijken, maar daarvoor heb ik meer informatie nodig. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via hellofresh.nl/contact-us? Je kunt ons ook een privébericht sturen op Instagram of Facebook. Dan kijken we dit graag voor je na! Groetjes, Julian van HelloFresh

K. D.

Naar: Hello Fresh

14/09/2024

Geachte ik heb het geprobeerd via hellofresh.nl/contact-us maar dat gaat niet zoals verwacht ik krijg andere kortingen en niet deze van men VOUCHER zoals gezegd is de klant terug de pineut . Hopelijk word dit opgelost ik had bijlage bij men klacht gestuurd daar staat alles op wat ik had gekocht en werd beloofd nu nog kijken of de beloften worden uitgevoerd.

K. D.

Naar: Hello Fresh

14/09/2024

Hier was de overeenkomst . hopelijk word die uitgevoerd zoals vermeld . zie bijlage Mvg Kurt

Hello Fresh

Naar: K. D.

16/09/2024

Beste Kurt,Wat vervelend dat de goede korting niet is toegepast op de maaltijdbox. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses voor het ongemak. We veranderen het graag naar de goede korting. zoals aangegeven in de bijlagen. Zou je opnieuw contact kunnen opnemen met de klantenservice, via hellofresh.nl/contact-us? Dan kunnen we met behulp van de bijlagen de korting aanpassen. We hopen snel van je te horen.Groeten,HannahCustomer CareHelloFresh


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform