Beste, Op vrijdag 18 juni 2021 trachtten wij een retourvlucht te boeken van Brussel-Zaventem naar Lisbon te Portugal. Wanneer wij werden doorverwezen naar de betaalpagina van uw site, voerden wij de code in van de reisvoucher ter waarde van 402.54 euro met nummer 28928684408440xxxx die geldig is tot 31 december 2021. Hierna vulden wij de gegevens in van de Visa-kaart om het resterende bedrag te betalen. Helaas lukte de betaling niet wegens het ingeven van een foutieve code. Wanneer wij opnieuw de gegevens van de Visa-kaart ingaven en deze hadden bevestigd, werden wij doorverwezen naar de hoofdpagina van uw website. Bijgevolg waren wij onze volledige boeking kwijt. Deze boeking stond namelijk niet meer in onze winkelkar en was niet meer terugvinden op de profielpagina (mijn boekingen). Tevens hebben wij geen e-mail ontvangen van uw diensten met daarin een bevestiging van de boeking, noch een e-mail van uw diensten met daarin een herinnering tot betaling van de gedane boeking. Wanneer wij heden, op dinsdag 22 juni 2021 opnieuw trachten een retourvlucht te boeken van Brussel-Zaventem naar Lisbon te Portugal en hierbij de code van de reisvoucher met nummer 28928684408440xxxx ingeven, krijgen wij zoals gevreesd volgende melding : Voucher is al gebruikt. Dit terwijl onze vorige poging tot boeking is mislopen. Via elk contact die we proberen te nemen met Ryanair krijgen we geen respons. We voelen ons bestolen. Wat moeten we doen om terug in het bezit te geraken van een geldige code voor onze voucher zodat we het geld die we betaalden terug kunnen recupereren?