Ik heb een voucher met 25 euro voor een bongobon 'verwenbon' ontvangen. Omdat ik interesse heb in een museumpass maak ik op 26 mei mijn account aan. Ik kan de museumpass in mijn winkelmandje krijgen maar de bon krijg ik niet toegevoegd. Chat met medewerkers allerlei waarvan er 1 ogenschijnlijk in slaagt mijn waarde in te voeren maar bij betaling lijkt de registratie niet te lukken. Pas op 29 juni krijg ik van een medewerker de tip om een screenshot te maken. Ze (chamae) zegt me dat ik idd al lang bezig ben om mijn bon in orde te krijgen. Maar het komt tot niks. Uiteindelijk neemt een ander mewerker over (andere collega in verlof) en zij komt na X tot besluit dat het aanmaken van een account geen bewijs is dat ik iets wou kopen en dat ik niet kan bewijzen dat de invoering niet lukte (logisch, iets wat niet gaat kan ik nooit aantonen met een screenshot. Ik krijg ' 5 euro' tegoed en 20% (omdat ik werk had maar dat zijn standaard aanbiedingen) maar dat is niet de 25 waar ik recht op had. Ik heb casenummer 06501433 Ik vraag om de verantwoordelijke te spreken maar dit kan niet... Gevolgen : men houdt mij maanden aan het lijntje om dan te besluiten niks te kunnen doen omdat mijn bon uiteindelijk verlopen is.