Terug

Voucher aangekocht via automatische machtiging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Social Deal BV

06/11/2023

Beste Social Deal,Ik wil graag een klacht indienen over een recente aankoop die onbedoeld is gedaan. Ik heb per ongeluk een voucher voor Praag aangeschaft via een automatische machtiging, terwijl ik niet van plan was deze aankoop te doen. Pas onlangs ontdekte ik de voucher in mijn aankoopgeschiedenis en omdat er enige tijd is verstreken, kan ik de aankoop niet meer ongedaan maken via Social Deal.Ik ben het niet eens met deze situatie en vind dat de website te gemakkelijk automatische machtigingen mogelijk maakt. Ik verwacht een terugbetaling of een tegoed van Social Deal, aangezien de voucher voor Praag slechts een maand geldig is en ik deze niet kan gebruiken. Op dit moment zie ik slechts vier mogelijkheden om te boeken, wat het vrijwel onmogelijk maakt om de voucher te verkopen.Met vriendelijke groet,Amanda van Son

Berichten (2)

Social Deal BV

Naar: A. V.

06/11/2023

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!352444:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: A. V.

06/11/2023

Beste Amanda,Bedankt voor je bericht.Wat vervelend dat je niet door hebt gehad dat je deze voucher hebt aangekocht. Hij staat namelijk al 3,5 maand in je account en valt hierdoor buiten het retourtermijn.'‹Ik zie achter de schermen dat er reeds een melding is aangemaakt met een verzoek tot annulatie. Hier zijn we nog in afwachting van. Zodra er meer bekend is, laten we je dit direct weten.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,Lieve Op Ma, 6 Nov om 8:34 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 352444:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.         352444:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform