Beste Amanda,Bedankt voor je bericht.Wat vervelend dat je niet door hebt gehad dat je deze voucher hebt aangekocht. Hij staat namelijk al 3,5 maand in je account en valt hierdoor buiten het retourtermijn.'‹Ik zie achter de schermen dat er reeds een melding is aangemaakt met een verzoek tot annulatie. Hier zijn we nog in afwachting van. Zodra er meer bekend is, laten we je dit direct weten.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,Lieve Op Ma, 6 Nov om 8:34 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 352444:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link. 352444:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.