Terug

Voorwaarden niet nagekomen + geen correct abonnement afhouding via domiciliering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Cyrana

22/08/2023

Beste, Ik ging een formule exception(+) aan met cyrana op 11/11/21.Verschillende voorwaarden / voordelen van deze formules zijn door cyrana niet nagekomen. 1/ Bongo of wonderbox cadeaubon vanaf 3maanden twv 110euro -> nooit ontvangen2/ De aanvraag voor speciale aanbieding van een iPad Pro 11 256 vanaf 4maanden twv 1000 euro -> nooit ontvangen3/ Cashback (35%) van aankopen via de cyrana privileges, spaarpot bedrag +/- 170 euro, en aanvraag cashback (gevalideerd) 14,75 euro, die volgens email op 10/12/2022 zou worden gestort -> nooit ontvangenna stopzetting contract (gezien situatie zie puntje 4), geen toegang en zicht meer op de nog 'lopende' cashbacks die ik te goed heb / had4/ de maandelijkse automatische domicilieringen voor het abonnement werden niet correct gevorderd. Er zijn 6x49,99euro = 299,94 euro TE VEEL maandelijkse schijven van mijn rekening gegaanDaarom ook de domiciliering stopgezet vanaf dec 2022, met als resultaat stopzetting contract en geen inzage meer in mijn cashback privileges + de gespaarde waardebonnen (spaarkaarten) bij winkel switch5/ 1 spaarkaart van 150euro niet kunnen gebruiken gezien situatie puntje 4. Dit gemeld aan de klantendienst, maar verder nooit geen reactie meer op gehad. Ik heb dus een correct gespaarde spaarkaart twv 150 euro niet kunnen gebruiken.Dit alles maakt +/- een minimum totaal van 1730 euroIk wil graag minimaal dit bedrag vergoed, terugbetaald zien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform