Terug

Voorwaarden cashback niet nagekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: ELEGANT

24/10/2023

Beste,Onlangs heb ik telefonisch contact gehad met jullie diensten voor advies betreffende het niet naleven van een overeenkomst.Op 02/03/2020 heb ik een contract met vast tarief afgesloten voor energie bij elegant.Toen was er een promo dat er bij een contract van 3 jaar elk jaar een cashback zou toegekend worden.De eerste 2 heb ik ontvangen en hier heb ik ook een (cashback) creditnota van.Dan zijn we in de energiecrisis beland en mijn laatste cashback heb ik nooit ontvangen.Ondertussen ben ik nog steeds klant bij elegant, contract van onbepaalde duur met variabel tarief.In het verleden heb ik reeds contact gehad met elegant en zij vermelden mij dat zij nooit aan cashbacks doen, ondanks dat ik de creditnota's in handen heb.De overeenkomst waar deze cashbacks in vermeld staan hebben ze ook offline gehaald.Als ik vraag om een kopie van deze overeenkomst per email te bezorgen, melden ze me dat dit niet mogelijk is.Conclusie, ik heb nog steeds een cashback te goed van €100 die ze me weigeren uit te betalen, ondanks dat dit zo in de overeenkomst vermeld stond.Verder weigeren ze mij een kopie van de overeenkomst per email te bezorgen, deze zou niet meer beschikbaar zijn.Via 'mijn elegant', de klantenzone op hun website, heb ik ook geen toegang meer tot dit specifiek contract, alle andere zijn wel beschikbaar.Aangezien ik al verschillende malen heb geprobeerd dit rechtstreeks op te lossen zonder resultaat zou ik graag jullie hulp inschakelen.Het enige wat ik kan voorleggen zijn de creditnota's van de 2 wel ontvangen cashbacks.Hier staat ook duidelijk in vermeld dat de creditnota een cashback betreft.Alvast bedankt!Met vriendelijke groetenYannick Geers

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: Y. G.

26/10/2023

Beste,Wij hebben uw mail omtrent de klacht van cashback in het 3de jaar van contract voor klant Geers Yannick goed ontvangen.In de algemene voorwaarden staat beschreven dat de cashback niet zal toegekend worden als er een ingebrekestelling verstuurd wordt.Voor deze klant werden er in het laatste jaar 2 inwerkingstellingen verstuurd waardoor de laatste cashback inderdaad niet werd toegekend.U kan in bijlage de tariefkaart terugvinden, onder rubriek bijzonderder voorwaarden van het aanbod:Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, ik wens u nog een fijne dag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerderElegantKleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- éééé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform