Terug

Voorverkoop en naservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. W.

Naar: H&S Power Solutions

08/07/2022

Voor de ondertekening van het contract werd door de vertegenwoordiger van H&S powersolutions de zekeringkast en locatie plaatsing nagekeken om te kijken of de installatie van zonnepanelen met thuisbatterij geen issues zouden meebrengen. Er stelde zich totaal geen probleem. Ondertussen werd alles geplaatst en laat de technieker van powersolutions weten dat de installatie niet goedgekeurd kan worden als de aarding niet in orde wordt gebracht. Ik dien hiervoor zelf een technieker te contacteren gezien dit niet mee op de werkbon vermeld stond. Na de klantenservice van H&S powersolutions gebeld te hebben laten ze verstaan dat ze me niet kunnen helpen en daarmee stopt het gesprek. Ik heb een dure installatie gekregen die niet in dienst genomen kan worden en de klant het zelf door ander bedrijf in orde laat brengen. Hadden ze voor ondertekening contract best mogen meegeven. De prijs bijkomend om aarding in orde te brengen (staat nu te hoog 368 en moet naar 30) zou op 2000 euro (kan hoger uitvallen afh van de ondergrond) komen te liggen. Schandalig hoe ze klanten die niets van elektriciteit afweten niet vooraf informeren dat dit niet mee ingecalculeerd wordt bij het afleveren van een installatie. Ik ken nl niets van elektriciteit en wat er allemaal bij komt kijken. Goede verkopers - teleurstellende naservice. Ik wil behoeden dat dit ook andere mensen overkomt!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform