Terug

voortudrend kapotte lampen en apparaten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: FLUVIUS

16/08/2023

Wij hebben voortdurend kapotte lampen en kapotte apparaten (printplaat blijkt telkens doorgebrand). Ook sinds de overschakeling naar LED lampen blijft het probleem bestaan. Onze elektricien heeft onze installatie geïnspecteerd. Deze leek in orde te zijn. We hebben Fluvius een aantal keren laten komen om de spanning van de elektriciteit te controleren. Deze bleek goed te zijn. Wij denken dat er spanningspieken in de elektriciteit zijn, die niet te te detecteren zijn bij een gewone controle. Mogelijk heeft dit te maken met het feit dat wij dicht bij een hoogspannings/elektriciteitscentrale wonen. Wij willen een oplossing van dit probleem door Fluvius.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: C. S.

18/08/2023

BesteWe hebben hiervoor een dossier opgestart met referentie 2000024852.We maken uw dossier over aan de technische dienst van Fluvius en zullen u terug contacteren van zodra we meer informatie hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: C. S.

18/08/2023

BesteWe hebben hiervoor een dossier opgestart met referentie 2000024852.We maken uw dossier over aan de technische dienst van Fluvius en zullen u terug contacteren van zodra we meer informatie hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform