Terug

voortijdige afsluiten diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

C. G.

Naar: Proximus

11/07/2024

Gisteren voormiddag (datum: [invoegen]) is onze internet- en telefoondienst voortijdig afgesloten, terwijl de beëindiging pas op 22/07 had moeten plaatsvinden, zoals duidelijk vermeld in onze e-mailcommunicatie. Tijdens een telefoongesprek met de klantenservice werd ons verzekerd dat de verbinding die avond zou worden hersteld. Tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost. Aangezien beide bewoners van dit adres vanuit huis telewerken, heeft deze vroegtijdige afsluiting aanzienlijke ongemakken veroorzaakt. Deze ochtend is de dienst nog steeds niet hersteld, wat ons heeft gedwongen tijdelijke oplossingen te zoeken met onze werkgevers, wat absoluut niet de bedoeling is. Bij navraag werd ons medegedeeld dat het probleem mogelijk pas morgen of in het weekend verholpen zal zijn. Deze situatie is zeer teleurstellend en onacceptabel. Na telefonisch contact met de klantenservice is er tijdelijk extra mobiele data toegekend aan één persoon in het huishouden om te werken via een hotspot. Echter, vijf dagen overbruggen met slechts één hotspot is geen oplossing en totaal niet aanvaardbaar.

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. G.

22/07/2024

Beste,Onder het opgegeven klantnummer kunnen wij geen gegevens terugviinden, ook niet op naam van Goossens Charina.Gelieve ons de correcte gegevens te bezorgen zodat we dit verder kunnen onderzoeken.MvgElkeConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-07-11-11.00.49.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921010242117]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform