Terug

Voortdurende internetproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: Tadaam

19/10/2022

Ik heb sinds mijn verhuis begin augustus nog geen dag gehad zonder internetproblemen. Ik heb ingetekend op volgende formule van Tadaam op 23/12/2021: (https://tadaam.be/5g-leuven/) 149 euro voor een jaar 5G internet met een snelheid van 50 mbps. Sinds mijn verhuis haalt dit internet gemiddeld maximaal 10 mbps en vaak nog veel minder en is er ook vaak sprake van connectieverlies van 5 minuten tot wel een half uur zonder internet.Dat de beloofde snelheid al niet wordt gehaald is de eerste frustratie. Het is niet werkbaar om met minder dan 1/5e van de beloofde snelheid op het web te surfen, laat staan om van thuis uit te werken. Dat is ook niet de snelheid waar ik destijds voor betaald heb. De connectieproblemen die meermaals op een dag voorkomen maken het als tweede enorm frustrerend en onmogelijk voor mij om efficiënt van thuis uit te werken. Ook 's avonds bij het TV kijken via de tadaam TV app (over internet) loopt de stream heel vaak vast. Dit kan niet de bedoeling zijn en eveneens niet waarvoor ik heb betaald.Ik werk van thuis uit en de internetproblemen maken het voor mij niet mogelijk om mijn job nog goed uit te oefenen.Ten derde loopt de communicatie met tadaam voor geen meter. Het is niet werkbaar om weken op antwoord te moeten wachten om uiteindelijk geen oplossing te krijgen voor de problemen. Ik heb meermaals aangegeven welke internetproblemen ik heb en als je na twee weken antwoord van hun krijgt, dan mag je van geluk spreken. Het is niet werkbaar om zo te communiceren en tot een oplossing te komen. Ik heb aangegeven welke oplossing ik wens te krijgen: een terugbetaling sinds augustus tot de afloop van mijn jaarabonnement in december. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie van ontvangen. Volgens tadaam heeft mijn woning goede dekking van hun mobiele netwerk en hebben ze mijn vraag doorgestuurd naar de technische collega's die tot op heden nog niet hebben geantwoord.Ik heb hun voor het eerst gecontacteerd op 22/09 voor mijn slechte internetproblemen, hun eerste antwoord was om de router te resetten. Op 26/09 opnieuw gecontacteerd, zonder passende oplossing. Op 4/10 mijn vraag tot terugbetaling gestuurd, geen antwoord, op 9/10 een herinnering waarna ze op 11/10 mijn vraag naar de technische dienst hebben doorgestuurd. Tot op vandaag (19/10) nog steeds geen antwoord ontvangen.Zo gaat de tijd goed vooruit, wordt ik niet verder geholpen en kan je weer 2 weken wachten op een volgende antwoord.Ik wens een terugbetaling van mijn internet jaarabonnement van augustus tot en met december door de ondermaatse geleverde internetprestaties van Tadaam.De prijs die ik heb betaald is 149 euro voor 365 dagen, waarvan ik 139 dagen terugbetaald wens te hebben. Dit is een bedrag van 56.74 euro en dan heb ik nog geen schadevergoeding voor de vele tijd die ik hier al heb ingestoken aan gebrekkige communicatie of de tijd die ik verloren heb door de dagelijkse connectieproblemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform