Beste, ik bestelde op 10 september een matras (+matrasbeschermer) en een droompakket boxspring (boxspring, topper, 2 kussens en een dekbed) via de website van Emma matras. Ik heb vervolgens direct een bevestiging gehad en een bestelcode waarop ik de vooruitgang van mijn bestelling kon volgen. Mijn matras en matrasbeschermer zijn eerder aangekomen dat gedacht. Enkele onderdelen van mijn droompakket (topper, kussens en dekbed) zijn reeds ook geleverd. Maar van de boxspring is nog niet eens iets verzonden. Normaal gezien zou dit geleverd worden tussen 24 september en 1 oktober. Omdat deze levertijd overschreden was, heb ik telefonisch contact proberen opnemen met hun klantendienst. De klantendienst van België werkt niet meer. Daarom koos ik ervoor het nederlands nummer te bellen. Hier kreeg ik vrij direct een medewerker aan de lijn die me vertelde dat mijn levering uitgesteld werd omwille van logistieke problemen. De nieuwe leverdatum was tussen 6 oktober en 10 oktober. Vervolgens vertelde ze mij dat mijn leverdatum uitgesteld werd naar 6 tot 10 november. Ik gaf aan dat ik hier niet mee opgezet was. Hierop kreeg ik de reactie dat dat mijn probleem was. Vervolgens kreeg ik gisteren een melding dat mijn betaling niet in orde was. Dus nam ik deze voormiddag telefonisch contact op met de klantendienst van Nederland. Zij gaven aan dat mijn betaling wel in orde was dus dat ik me geen zorgen moest maken. Ik vroeg nog eens naar mijn leverdatum en deze is weer verlaat naar 15 tot 20 november. Weer om dezelfde logistieke problemen. Weer gaf ik aan dat ik hier niet tevreden over was. De persoon aan de telefoon ging contact opnemen met haar supervisor om te kijken wat ze kon doen en zou me hierover mailen. Ik heb inderdaad een mail ontvangen maar de boodschap die hierin stond was dat ik maar geduld moest hebben of dat ik anders maar moest annuleren. Ik heb vervolgens terug gebeld naar de klantendienst om eventueel te annuleren maar zij vertelde mij dat annulatie niet meer mogelijk was. De enige manier waarop ik zou kunnen annuleren is het pakket weigeren aan de deur. Daarna pas zou gekeken kunnen worden voor mijn terugbetaling. Ik zal dus nog meer dan een maand moeten wachten om dit pakket te annuleren en dus nog langer op een terugbetaling. Dit vind ik echt schandalig. Ik had tussendoor ook meermaals contact met hun opgenomen via mail of sociale media maar krijg ook hier telkens geen gehoor. De enige reactie die ik via telefoon telkens krijg is dat zij hier niks aan kunnen doen en dat ik maar geduld moet hebben.