Terug

Voorschotten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Luminus

04/04/2024

Voor het 2e jaar op rij stel ik vast dat de voorschotten die Luminus zelf betekend en aanrekend veel te hoog liggen. Ze leggen een spaarpot aan, strijken intresten op en op de laaste maanden van mijn jaarlijkse periode zakken mijn voorschotten spectaculair.De tarieven zijn serieus gedaald, ik verbruik minder maar mijn voorschotten stijgen met 50 euro per maand. Dit klopt gewoon niet. Vorig jaar al aangehaald. Ik ben financieel analyst van beroep dus ze gaan me niks wijsmaken.

Berichten (2)

Luminus

Naar: M. D.

05/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: M. D.

05/04/2024

Geachte heer De Goignies,Beste Marc,Wij komen bij u terug op dit dossier.We berekenen je voorschot aan de hand van je meterstanden, die eenmaal per jaar door je netbeheerder worden opgenomen. U ontvangt dan jaarlijks een afrekening, jaarlijks past Luminus uw voorschot aan:U geeft uw meterstanden regelmatig door. Dit zorgt ervoor dat we uw voorschotbedrag kunnen aanpassen naar gelang uw verbruik.Dit is de stand van zaken voor uw huidige voorschotten:Houd er a.u.b. rekening mee dat de kosten van o.a. Elia die doorgerekend worden dit jaar (en de komende jaren) stijgen. U als financieel analist bent hier ongetwijfeld van op de hoogte.Wij sluiten bij deze dan ook de klacht af.Hoogachtend,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform