Terug

voorschotsfaktuur totalenergies

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. W.

Naar: TotalEnergies

29/08/2023

Beste,Sinds begin deze maand zijn wij voor gas overgeschakeld naar totalenergies.Wij hebben een jaarlijks verbruik van ongeveer 6500 kwh.Onze voorschotfaktuur voor augustus bedraagt 55,79 €.Voor september hebben wij plots een voorschotsfaktuur van 507,96 € ontvangen.Ik heb hieromtrend reeds een chat bericht gestuurd zonder gevolg. Ik heb ook al meerdere keren proberen bellen, doch ze zijn onbereikbaar, ze leggen zelfs gewoon de telefoon dicht.Wat kunnen wij hieraan doen ?Wat zijn de volgende stappen ?Aangezien wij met domiciliering betalen zal het bedrag gewoon van onze rekening gaan.Alvast bedanktMvgWilly


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform