Terug

voorschotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: ELEGANT

03/10/2022

Beste, Ik liet me overtuigen om van energieleverancier te veranderen omdat elegant me een mooie prijs aanbood. Het voorschot factuur dat ik ontving een maand later was 5 maal duurder dan het afgesproken bedrag. Ik heb al verschillende malen gemaild en gebeld met elegant om dit aan te kaarten. Zowel op de emails als de telefoon krijg ik geen antwoord. Ik kan het voorschotfactuur op de site ook niet aanpassen. Ik vraag met aandrang dat dit rechtgezet wordt. Ik ben ondertussen weer veranderd van energieleverancier naar Luminus ( volgens testaankoop, de leverancier die het beste bij me past). Ik wil dus voor de 2 maanden dat ik bij elegant was enkel mijn werkelijk verbruik betalen en niet de voorschotfacturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform