Terug

Voorschotfactuur van Elegant én van Totalenergies voor elektriciteit na overstap via groepsaankoop i

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: TotalEnergies

21/08/2023

Ik heb reeds meerdere mails gestuurd naar Totalenergies (nieuwe leverancier na overstap van Elegant naar Total Energies) alsook naar Fluvius, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. In één van de laatste mails van een 10 tal dagen geleden beloofde TotalEnergies mij duidelijkheid te geven, maar in plaats van duidelijkheid kreeg ik vandaag een voorschotfactuur. Daarop heb ik opnieuw gereageerd via e-mail naar TotalEnergies met het dreigement dat ik de rechtsbijstand van Test Aankoop zou inschakelen. Graag jullie tussenkomst want na tal van contacten geraakt deze overstap maar niet opgelost! Dank bij voorbaat!Mvg, Morthier Rudy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform