Terug

Voorschotfacturen Elektriciteit en gas te hoog

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Luminus

15/05/2023

Beste, Van Luminus kregen wij een voorschotfactuur voor zowel elektriciteit en gas met bedragen die plots verdubbeld zijn.Op de vorige bedragen kregen we bij de laatste afrekening 1311,16€ terug, wat betekent dat we toen reeds teveel betaalden. (We plaatsten een warmtepomp). Dat de voorschotten nu plots verdubbeld worden en ook niet kunnen aangepast op Myluminus.be zint ons niet. Het minimum bedrag dat we daar kunnen ingeven is nog te hoog. Het kan toch niet de bedoeling zijn spaarboek te spelen voor onze energieleverancier. We kunnen ook niemand telefonisch bereiken om uitleg te vragen.Het zou fijn zijn mocht u dit nader kunnen bekijken. Zoniet kijken wij graag uit naar een andere leverancier. Met oprechte groeten, Katrien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform