Terug

Voorschot verhoogt zonder enige waarschuwing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. I.

Naar: Luminus

25/10/2021

Beste, Ik heb plots een mail ontvangen dat in een contract heb afgesloten met een vast tarief (wat correct is), maar dat mijn contract een tijdje terug is afgelopen en terug werd opgestart met een nieuw, hoger, vast tarief zonder mij hier over op de hoogte te brengen over welk nieuw tarief dit gaat. Ik heb echter ook nooit mogen vernemen dat mijn contract afliep en vernieuwd werd met hogere tarieven. Ik wil hiervoor graag verwijzen naar artikel 11.2 van jullie algemene voorwaarden waarin vermeld staat 1.2. Indien uw Leveringsovereenkomst van onbepaalde duur is, kunnen wij bovendien op elk moment prijsverhogingen doorvoeren of wijzigingen in uw nadeel aanbrengen mits wij u hiervan minstens 2 maanden voor het inwerkingtreden ervan informeren. Echter hebben jullie mij nooit geïnformeerd over een prijsverhoging die jullie gingen toepassen op mijn vast tarief. Graag wil ik hier een duidelijk en concreet antwoord op wat hier de oplossing voor gaat zijn. Ik ga hier echter niet met akkoord. Alvast bedankt. Groetjes

Berichten (1)

Luminus

Naar: L. I.

27/10/2021

Beste mevrouw IlandsNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u vandaag, 27 oktober 2021 een gedetailleerd antwoord via e-mail.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform