Terug

Voorschot van zetel terug vorderen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: O&O Trendy Wonen

05/12/2022

Beste nog steeds heb ik mijn zetel niet ontvangen, besteld op 30/06/2022, telefonisch kan ik jullie niet bereiken, aangetekend schrijven werd me terug gestuurd, verkoopster van de winkel stuurt me wandelen. Graag zou ik mijn voorschot terug ontvangen. Ik moest 8 weken wachten op mijn zetel, het is nu 5 maand dat ik wacht zonder dat jullie zelf iets laten horen van jullie. Als ik geen antwoorden krijg moet ik dit via testaankoop doen vriendelijke groeten hopelijk krijg ik via deze weg dan wel antwoord

Berichten (1)

O&O Trendy Wonen

Naar: M. V.

05/12/2022

Beste MireilleWe begrijpen absoluut je frustratie.Door enorm personeelstekort is het moeilijk ons telefonisch te pakken te krijgen, we zouden het graag anders zien maar kunnen helaas geen medewerkers tevoorschijn toveren..Je spreekt van 8 weken maar er staan 12-14 weken op je bestelbon. Ongeacht dat verschil in informatie, weten we inderdaad ook wel dat je salon langer onderweg is dan gepland.Helaas is dat omwille van overmacht, oorzaken die niet binnen onze macht liggen.De fabrikant van je salon heeft al 2 keer de levering uitgesteld - zij hebben dan weer problemen met het vinden van een transporteur die de goederen bij hen in Litouwen ophaalt en naar ons brengt.Blijkbaar zijn zij ook al evenveel keer in de steek gelaten door hun transportfirma's, ondanks afspraken en getekende orders.We hebben nu van de nieuwe externe transporteur bericht gekregen, dat hij deze week laadt bij de fabriek en dan rechtstreeks naar Belgie door rijdt.Hij zal in de loop van week 50 (dat is volgende week) zonder fout en ten allerlaatste hier zijn.We leveren dan - uiteraard na afspraak - meteen door, omdat we zelf ook wel met de situatie verveeld zitten.Als compensatie laten wij de Eur 70 transportkosten vallen, dat hebben we met de fabrikant kunnen onderhandelen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak,Met vriendelijke groetenOO Trendy WonenBoomsesteenweg 352627 Schelle+32 (0)3 844 57 58Anne Everaert - bestuurder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform