Beste MireilleWe begrijpen absoluut je frustratie.Door enorm personeelstekort is het moeilijk ons telefonisch te pakken te krijgen, we zouden het graag anders zien maar kunnen helaas geen medewerkers tevoorschijn toveren..Je spreekt van 8 weken maar er staan 12-14 weken op je bestelbon. Ongeacht dat verschil in informatie, weten we inderdaad ook wel dat je salon langer onderweg is dan gepland.Helaas is dat omwille van overmacht, oorzaken die niet binnen onze macht liggen.De fabrikant van je salon heeft al 2 keer de levering uitgesteld - zij hebben dan weer problemen met het vinden van een transporteur die de goederen bij hen in Litouwen ophaalt en naar ons brengt.Blijkbaar zijn zij ook al evenveel keer in de steek gelaten door hun transportfirma's, ondanks afspraken en getekende orders.We hebben nu van de nieuwe externe transporteur bericht gekregen, dat hij deze week laadt bij de fabriek en dan rechtstreeks naar Belgie door rijdt.Hij zal in de loop van week 50 (dat is volgende week) zonder fout en ten allerlaatste hier zijn.We leveren dan - uiteraard na afspraak - meteen door, omdat we zelf ook wel met de situatie verveeld zitten.Als compensatie laten wij de Eur 70 transportkosten vallen, dat hebben we met de fabrikant kunnen onderhandelen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak,Met vriendelijke groetenOO Trendy WonenBoomsesteenweg 352627 Schelle+32 (0)3 844 57 58Anne Everaert - bestuurder