Terug

Voorschot fatbike betaald, geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: la souris

18/09/2024

Op 17 augustus hebben we een La Souris CrossBoss V8 3.0 Black Special Edition (fatbike) gekocht in La Souris Winkel Antwerpen (BE) en moesten onmiddellijk de helft (EUR 600) als voorschot betalen. Er werd ons verzekerd dat de fiets tijdig (begin september) zou geleverd worden aangezien mijn zoon die gebruikt om naar de school en voetbaltrainingen te fietsen. Op 10 september heb ik zelf een mail gestuurd naar La Souris met de simpele vraag wanneer de fiets geleverd zou worden. Er werd me doodleuk gemeld dat er een probleem was (fatbike snelheid die kan opgevoerd worden) en dat ze dit aan het oplossen waren maar een concrete leveringsdatum is onbekend. Ik heb nogmaals aangedrongen op meer concrete informatie maar er werd botweg gezegd dat er geen concrete leveringsdatum is. Als klant die al een behoorlijk voorschot heeft betaald, word ik gewoonweg in de kou gezet en wens het volledige voorschotbedrag terug te krijgen. We hebben in vertrouwen onmiddellijk de helft van het bedrag betaald voor de fatbike en verzekering maar worden nu volledig vastgezet, er wordt geen enkele oplossing geboden, geen excuses. Ik heb geen vertrouwen meer en wens mijn geld terug te krijgen en alle verplichtingen die er aan verbonden zijn te annuleren. Mijn zoon heeft een nieuwe fiets nodig. De uitleg op jullie website dat het bestelproces eenvoudig is, is niet correct.

Berichten (1)

la souris

Naar: C. B.

28/09/2024

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 18 sep 2024 22:16 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X5WVW4-YGJVW]

Bemiddeling door Testaankoop 30 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform