Terug

Voorschot factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Luminus

27/09/2023

Geachte : ik belde luminus om mij´ voorschot factuur aan te passen naar onze normaal bedrag dat wij altijd betalen 250 euro en ze willen dat niet veranderen nu moeten wij 308 euro betalen en dat is te veel voor ons gezin ze waren niet vriendelijke aan de telefoon die meneer zij ga jij mijn job doen ga jij zeggen hoe ik mijn job ga doen dat is er heel over dus ik zou graag terug mijn bedrag willen aanpassen naar 250 euro en ze willen niet veranderen kan dat zomaar ik ben er van aangedaan hoe ze zo doen tegen de mensen hopelijk kunnen jullie mijn helpen vriendelijke groeten Dhr jürgen santy

Berichten (6)

Luminus

Naar: J. S.

27/09/2023

Geachte heer Santy,Wij kunnen u niet identificeren in ons systeem a.d.h.v. onderstaande gegevens, ook de bijgevoegde foto brengt geen extra informatie naar voren.Gelieve ons dan ook uw klantennummer te bezorgen. Op die manier kunnen wij u snel verder helpen.Bij voorbaat dank.Hoogachtend,Team QualityPriority This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

J. S.

Naar: Luminus

27/09/2023

Linda Gloria Najomo is de naam in jullie systeem vriendelijke groeten

J. S.

Naar: Luminus

27/09/2023

414410291 klantnummer vriendelijke groeten Linda Najomo Gloria

Luminus

Naar: J. S.

27/09/2023

Geachte,Bedankt voor de informatie.U kan zelf uw voorschot aanpassen in MyLuminus bij het onderdeel voorschotten:Dit kan tot -20% van het huidige voorschot, meer dan 20% verlagen gaat niet want dit zorgt voor een hoge afrekening.Enkel in deze gevallen kunnen we het bedrag nog meer verlagen:Ingebruikname van zonnepanelenLeegstandGrote verbruikers die wegvallen zoals jacuzzi en verwarmd zwembadBelangrijke wijziging in gezinssituatieIn het tabblad verbruik kan u uw meterstanden ingeven:Om een nog nauwkeurigere inschatting van uw voorschot te bepalen en onaangename verrassingen op de jaarafrekening te vermijden, is het belangrijk om maandelijks zelf de meterstanden door te geven.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende links:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Wij sluiten bij deze de klacht af.Met vriendelijke groeten,QualityPrioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

J. S.

Naar: Luminus

27/09/2023

Dat begrijp ik maar we kunnen niet hoger gaan dan 250 euro iedere maand dat is ons budget dat we kunnen spenderen aan elektriciteit en gas dus gelieve het oude bedrag te laten hoe het is en wij betalen altijd onze afrekening zonder problemen

Luminus

Naar: J. S.

27/09/2023

Geachte,Uw voorschotten zijn al verlaagd tot het absolute minimum. We kunnen deze niet verder meer verlagen. Dat mag en kan niet!Dat staat zo ook vermeld in onze algemene voorwaarden.Maandelijks uw meterstanden ingeven, gaat ervoor zorgen dat het voorschotbedrag zich zal aanpassen aan uw verbruik.Met vriendelijke groeten,QualityPriorityThis message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform