Geachte heer Vanwynsberghe,Beste Filip,Wij komen terug op dit dossier.Om op uw vraag te beantwoorden waarom u ons telefonisch niet kan bereiken, dit staat zo vermeld in de bijzondere voorwaarden van uw contract:Deze voorwaarden werden toegevoegd aan de e-mails over de vernieuwing van uw contract, zie bijlagen. Ook in de e-mail kwam dit al ter sprake:U hebt duidelijk uw weg gevonden in MyLuminus.be aangezien u eergisteren 13/11/2023 het voorschotbedrag zelf via deze weg heeft aangepast:We berekenen het voorschot aan de hand van de meterstanden, die eenmaal per jaar door de netbeheerder worden opgenomen. Om een nog nauwkeurigere inschatting van uw voorschot te bepalen en onaangename verrassingen op de jaarafrekening te vermijden, is het belangrijk dat u regelmatig zelf uw meterstanden doorgeeft. Wij raden u ten zeerste aan om maandelijks, op dezelfde dag, de meterstanden in MyLuminus.be in te geven. Door meterstanden in te geven kan u uw verbruik analyseren en indien nodig je voorschotbedrag aanpassen.U kan in MyLuminus ook opteren voor een ander tarief. Dat doet u via:Het staat u vrij om een ander tarief te nemen, dat duurder is maar waarbij er wel telefonisch contact met de klantendienst mogelijk is.Wij sluiten bij deze de klacht af.Hoogachtend,Loes SchelmansLoes SchelmansQuality Priority+32(0)2289 90 54loes.schelmans.ext@luminus.bewww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.