Terug

Voorschot betaald, boek niet leverbaar,niet verwittigd en boekenbon verlopen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Standaard Boekhandel

04/02/2025

Beste, Ik vraag wat jullie denken van mijn wedervaren bij Standaard Boekhandel Schoenmarkt Antwerpen . Ik stuur de 2 vragen en antwoorden in bijlage. Vriendelijk dank voor jullie repliek. Walter Van den Keybus

Berichten (4)

Standaard Boekhandel

Naar: W. V.

04/02/2025

Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Je vraag werd goed ontvangen én geregistreerd onder het nummer 1296132. Wegens onvoorziene omstandigheden en drukte kan een antwoord even op zich laten wachten. Degemiddelde wachttijd bedraagt momenteel vijf tot zes werkdagen. Mogen we je daarom vragen om bij voorkeur geen herinnering te sturen? Onze klantendienst doet er alles aan om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken en je van een spoedig antwoord te voorzien. Alvast bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groeten, Stef Blokerye Jouw vraag Volg ons op:

W. V.

Naar: Standaard Boekhandel

04/02/2025

Beste, Vermits ik ontstemd ben over de 2 koude reacties op mijn 2 vorige mails en in andere winkels zoals Inno en Fnac wel klantvriendelijk geluisterd wordt, veel soepeler en met de glimlach vervallen klanten-of Loyaltybonnen worden omgewisseld heb ik mijn wedervaren doorgespeeld aan Testaankoop. Ik ben niet op tijd verwittigd dat het boek niet leverbaar was, kort na mijn bestelling op 30/11 moest dat toch al duidelijk zijn en dan had ik een ander boek uit de winkel kunnen kiezen voor mijn gewaardeerde schenking van de boekenbon maar op die fout wordt niet gereageerd. Bij de betaling van mijn voorschot is ook geen melding gemaakt dat ik mijn boekenbon daarvoor kon gebruiken en alzo de vervaldatum kon vrijwaren. Ik vraag nogmaals begrip. Met vriendelijke groeten, Walter Van den Keybus

Standaard Boekhandel

Naar: W. V.

05/02/2025

Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Je vraag werd goed ontvangen én geregistreerd onder het nummer 1296138. Wegens onvoorziene omstandigheden en drukte kan een antwoord even op zich laten wachten. Degemiddelde wachttijd bedraagt momenteel vijf tot zes werkdagen. Mogen we je daarom vragen om bij voorkeur geen herinnering te sturen? Onze klantendienst doet er alles aan om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken en je van een spoedig antwoord te voorzien. Alvast bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groeten, Stef Blokerye Jouw vraag Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: W. V.

06/02/2025

Ons antwoord Beste heer Van den Keybus , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Vanuit Standaard Boekhandel geven we boekenbonnen met een duidelijke vervaldatum op de bon, hiermee weet de klant dat de bon voor die datum opgebruikt moet worden. Je plaatste een bestelling en betaalde een voorschot van 10.00 euro, je bestelling bleek achteraf niet leverbaar, waarop de winkel je 10.00 euro heeft terugbetaald. Het al dan niet gebruiken van een boekenbon als betaalmiddel ligt bij de klant als keuze, je liet je boekenbon ondertussen vervallen. Wij verontschuldigen ons voor de eventuele teleurstelling die dit beleid kan veroorzaken, maar we moeten consistent zijn in de toepassing ervan voor alle klanten. Helaas kunnen wij, ongeacht de omstandigheden, geen uitzonderingen maken op de houdbaarheidsdatum. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Jouw vraag Volg ons op:

Bemiddeling door Testaankoop 06 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform