Terug

Voorrijkosten herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: MIELE

30/03/2023

Beste, Naar aanleiding van het bezoek van een Miele technicus stel ik me vragen bij het aanrekenen van de voorrijkosten op verschillende facturen.Eerst en vooral wil ik even schetsen dat wij al jarenlang klant zijn van Miele met tal van apparatuur, we verwachten dan ook een degelijke service met correcte en eerlijke prijzen.Op aanraden van de installateur Gobeyn uit Oostakker namen we met jullie contact op, vermits er in september ook een reparatie nodig was, stuurde zij ons door want het had waarschijnlijk met elkaar te maken. Met onze vorige wasmachine deden we trouwens meer dan 25 jaar zonder grote kosten tussendoor, dus kozen we opnieuw voor Miele.Bleek dat er niets aan de hand was, enkel een onbalans door een kussen in de wasmachine, ik heb nochtans al vaak een kussen gewassen. Door wat vragen aan de telefoon te stellen had het misschien ook opgelost kunnen worden!Maar gelukkig geen grote kosten dus ... behalve dat jullie nu wel €250 rekenen ipv €66 voorrijkosten zoals in september. De factuur is dus duurder zonder dat de technieker aan de machine een reparatie moet uitvoeren dan wanneer er wel wat te repareren valt.Dit zijn malafide praktijken en daarom ben ik enkel bereid om net als in de eerste factuur de voorrijkosten te betalen, €66 + 21% = €79,86.Ik zal deze info ook doorgeven aan Gobeyn, die Miele verkoopt en aan Test Aankoop, die wanpraktijken aankaart ter bescherming van de consument.Hopend op een positief antwoord, betreft de betaling.Vriendelijke groeten,Rutten Kathleen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform