Terug

Voorraadproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Colruyt

24/12/2021

Beste ColruytAl de hele maand december zijn er voorraadproblemen in jullie winkel. Jammer genoeg vooral van de producten die ik geregeld nodig heb: Nutella (kleine potjes-> ik heb geen kg nodig), Lays chips zout ribbel, Pringles paprika, Finley citroen, Pickles DVL, volkoren strikjespasta, wasparels Silan (paars) enz. Deze kerstdag had ik via de Collect&Go spruiten en appeltjes met veenbessen besteld, het eten voor kerstavond. Doodleuk vertelt de medewerkster dat deze producten er niet bijzitten en er ook geen vervangproduct is. De servicekost die ik met Lays wou uitsparen kon ook niet doorgaan. Ah nee, want er is geen voorraad. Waarom staat dit dan op de website? Al deze voorvallen vind ik totaal niet klantvriendelijk. Ik moet hier op 24/12 naar andere winkels rennen in de hoop toch nog een alternatief te vinden. Bedankt Colruyt! Ik denk dat ik in 2022 bij Delhaize ga winkelen. Ik betaal graag wat meer voor een betere service. MvgSophie Vanluchene

Berichten (2)

Colruyt

Naar: S. V.

24/12/2021

.[1]Beste,Wij komen graag terug op de klacht die gestuurd werd via Test aankoop inverband met de stock in onze Spar-winkel.Om deze klacht te kunnen doorgeven aan de juiste winkel hebben wij de gegevensnodig van de klant evenals de winkel waar ze haar aankopen doet.Zonder deze informaties kunnen we niet verder. Spar is een zelfstandige winkelen de zelfstandig ondernemer is verantwoordelijk voor zijn winkel.Met vriendelijke groeten,ChristelleKlantendienst Spar02 583 11 11[2]www.sparretail.beTip: Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord wel op onze [3]FAQpagina..24/12/2021 12:12 - klachtenbox@test-aankoop.be

S. V.

Naar: Colruyt

24/12/2021

BesteHet gaat niet over een Spar-winkel. Het gaat over een Colruyt winkel. Collect&Go van 24/12 in Izegem en voorraadproblemen van december in Colruyt Hamme. Dat staat ook zo aangegeven in de mail. Mvg Sophie Vanluchene


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform