Terug

Voordeur geplaatst half afgewerkt, lakschade

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: WINSOL

06/05/2021

Beste,ik bestelde via winsol een nieuwe voordeur vorig jaar. In maart is deze voordeur geplaatst geweest maar kon niet volledig afgewerkt worden.ze hadden het nieuwe rolluik niet mee, ook nog afwerkingsprofielen te kort. ik was maar in de voormiddag thuis, winsol heeft verder gewerkt. Toen ik thuis kwam zag ik enkel zaken die niet correct waren, zoals lak schade aan deur, onderaan zijraam is er daar een schuinte aan, ik kan helemaal niet afleiden uit offerte dat dit niet mooi mee in 1 vlak ging lopen met het raam. al meermaals gemaild/ gebeld. het is altijd van de werfleider zal je contacteren we zijn al bijna 2 maand verder maar nog geen werfleider gehoord.ik zou graag hebben dat dit afgewerkt wordt zoals het hoort.mvg,KB

Berichten (3)

WINSOL

Naar: K. B.

17/05/2021

Beste,Graag wensen wij te reageren op bovenvermeld dossier.Er werd een klacht opgemaakt door de werfleider en deze is momenteel nog in behandeling. Er zijn afwerkingsprofielen besteld, van zodra deze binnen zijn, zullen wij de klant contacteren om een nieuwe afspraak in te plannen om deze te gaan plaatsen.Eveneens het niet geleverde rolluik is nu in bestelling en zal tegelijkertijd geplaatst worden met de profielen.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten,Sofie SchoolaertService Hub Team LeadT: +32 9 244 61 50 - M: +32 496 55 79 63E-mail: sofie.schoolaert@winsol.euKortrijksesteenweg 1236 - 9051 Sint-Denijs-Westrem - Belgie/BelgiqueWebsite - Disclaimer'It's all about the customer !'

K. B.

Naar: WINSOL

26/05/2021

Beste,het duurt wel wat lang. is nu al paar maand dat er klachten zijn maar jullie zijn niet echt “snel” om tot een oplossng te komen. ik kan mijn binnenkant niet afwerken omdat volgens mij een andere deur in moet vanwege de lak fouten, nog maar gezwegen van hoe de buitenkant eruit ziet met het pu-schuim, afwerking onderkant raam,… gelieve dit toch eens te komen bekijken, zo is dit ook geen reclame voor jullie denk ik…

WINSOL

Naar: K. B.

26/05/2021

Beste,Op woensdagnamiddag ben ik niet aanwezig op kantoor.Groeten,An Katrien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform