Geachte mevrouw/heer,
Verleden jaar oktober 2024 heb ik bijna het dubbele moeten betalen voor mijn internetverbinding.
Voor Scarlet in oktober overging naar Proximus heb ik eerst de normale rekening betaald van €42,66 aan toen nog Scarlet.
Wat later kreeg ik weer voor oktober via de nieuwe berekening na de switch naar Proximus weer een extra rekening van deze keer €37,94.
Dat moet echter een vergissing zijn: want alle andere maanden betaalde ik terug het normale tarief van €42.
Ik heb toen contact met jullie diensten opgenomen maar kreeg de garantie dat dit juist was omdat jullie naar een nieuwe berekening waren overgeschakeld.
Dacht dat het de komende maanden wel goed zou komen maar nee, ik betaalde sindsdien gewoon verder het normale maandelijkse bedrag zonder dat hetgeen teveel was aangerekend in mindering werd gebracht.
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken en verwacht dat deze bij de volgende berekening in mindering wordt gebracht (€37,94).
Hierbij de screenshots en facturen als bewijs.
Tweede probleem.
Sinds de nieuwe Scarlet app in oktober is uitgerold heeft deze nog geen enkele keer goed gewerkt, via de reviews op Google Play is te lezen dat het bijna bij niemand werkt.
Idiote captchas aanduiden en codes via gsm die nooit aankomen.
Toen ik begin november telefonisch contact had opgenomen voor mijn factuur en app kreeg ik de garantie dat dit probleem binnen enkele dagen zou opgelost zijn en een bericht zou krijgen, nooit meer iets van gehoord.
De website is hetzelfde probleem, moeilijk tot niet in te loggen en codes die je per gsm nooit ontvangt.
Zo is het zo goed als onmogelijk om je rekeningen en verbruik te controleren.
Waarom iets dat zeer goed werkte veranderen door deze miskleun waar je niets aan hebt?
Vraag al twee keer gesteld, nooit een (fatsoenlijk) antwoord op gekregen.
Met vriendelijke groet,