Terug

Voltooien registratie probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: POPPY Mobility

24/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 23 november 2024, begin ik met de registratie bij Poppy. Ik stel echter vast dat in de app na het overmaken van € 0,02 de app vraagt om dat nog een keer te doen. Daarna blijft de app vragen om opnieuw te doen. Ik stuur een bericht hierover. Ik hoor niks! 12 uur later krijg ik een e-mail van Poppy: "We hebben je account geverifieerd. Je bent klaar om te vertrekken!" Maar in de app is niets veranderd. Ik kan dus niks met de app van poppy behalve €0,02 overmaken! Ik heb in goed vertrouwen allerlei persoonlijke data verstrekt. En dit heeft alleen geleid tot uren tijdverlies voor mij. De verwachting wordt gewekt dat de procedure snel zal zijn. Het is nu 24 uur later en Poppy heeft niet eens tijdig en adequaat gereageerd op mijn bericht dat er is mis is. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 12:00 vandaag te reageren op dit bericht met een oplossing. Anders wil ik al mijn gegevens verwijderd hebben uit het systeem en € 0,04 terug op mijn rekening. Plus € 100 voor ergernis en ongemak, tijdverlies door deze wanprestatie. Met vriendelijke groeten, Bas van Pelt

Berichten (3)

POPPY Mobility

Naar: B. V.

28/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 28 nov 2024 10:39 CET Beste Bas, Het spijt ons dat je deze vervelende ervaring hebt gehad. We begrijpen dat dit erg frustrerend is. We hebben je bericht ontvangen en willen je laten weten dat de €0,02 inderdaad een onderdeel is van het verificatieproces, maar het zou niet zo vaak moeten worden gevraagd. Het lijkt erop dat er een technische fout is opgetreden, wat heeft geleid tot de verwarring. Om je zo snel mogelijk verder te helpen, verzoeken we je vriendelijk om de app opnieuw te starten en de stappen opnieuw te proberen. Als het probleem zich opnieuw voordoet, zou het erg handig zijn als u de foutmelding met ons deelt. Bij voorkeur zou een screenshot of schermopname helpen om het probleem beter te begrijpen. We willen benadrukken dat je gegevens veilig zijn en we begrijpen je frustratie. We doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wat betreft de compensatie voor ongemak, we kunnen op dit moment geen financiële vergoeding bieden, maar we waarderen je geduld en willen alles in het werk stellen om je ervaring met Poppy te verbeteren. Laat ons alsjeblieft weten hoe je verder geholpen wilt worden, en we zorgen ervoor dat je binnen de kortst mogelijke tijd een oplossing hebt. Met vriendelijke groet, Ayo van Poppy 🏎️ Klachten 24 nov 2024 10:30 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [K2K3JJ-Y5MR5]

B. V.

Naar: POPPY Mobility

28/11/2024

Tegen mijn voorgevoel in heb ik een derde maal € 0,02 overgemaakt. En inderdaad: het resultaat is nog steeds hetzelfde. De registratie loopt op dezelfde manier vast. In de bijlagen vindt u screenshots, maar zoals u zou kunnen weten wordt u daar niks wijzer van. Er is geen sprake van een nuttige foutmelding in uw systeem. Ik ben vandaag 28 november nog even ver als 23 november j.l. Ik merk ook niet dat er iets nuttigs met mijn klachten wordt gedaan, behalve na een paar dagen: probeer het nog eens. Ik vind het bedenkelijk dat na 5 dagen mijn registratie nog niet, ook niet handmatig of zo, is afgerond. Waar een wil is is een weg. Support heet die afdeling. Dan de communicatie: mijn voornaamste klacht lijkt u niet te hebben begrepen. Dat is dat er niet tijdig gecommuniceerd wordt dat er inderdaad probleem is. Dat Poppy weet dat ik een klacht heb, en dat er inderdaad een "bug in het bankiersysteem" is hoor ik pas 3 (!) dagen later (26-11-2024 12:38) Het is normaal dat er meteen een reactie komt dat mijn klacht in behandeling is genomen en dat het even gaat duren. Ik weet dan iets en kan andere plannen maken. De bedoeling was dat Poppy mijn vervoersprobleem ging oplossen. In plaats daarvan mag ik tijd en moeite doen om mee te helpen hun probleem op te lossen door betaling van tig keer €0,02. E-mailen en screenshots maken en opsturen Poppy stuurt alleen maar een stuk of 6 e-mails alsof het allemaal wel gelukt was. Irritante communicatie is dat. Succes met de bug en het organiseren van een echt behulpzame communicatie daarover. Ik was al klaar met Poppy, dat staat in mijn klacht. Maar ik wil wel vergoeding van mijn verspilde tijd en moeite. Of kunnen jullie dat niet? Mijn bankrekening is toch bekend na drie keer?

POPPY Mobility

Naar: B. V.

29/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 29 nov 2024 11:42 CET Hey Bas 👋 Ik begrijp je frustratie! Je wil graag een Poppy account aanmaken maar telkens loopt de registratie vast. Niemand word hier blij van, alvast onze oprechte excuses voor dit ongemak! Helaas waren we op 23 november 2024 nog niet op de hoogte van onze registratie problemen. Uiteraard proberen wij elke klant zo goed mogelijk te helpen maar hier was het nog niet duidelijk wat er net aan de hand was. Pas toen er een aantal mensen dit probleem begonnen door te geven zagen we dat dit om een bug in het systeem ging. Helaas weten we dus niet hoe lang dit nog gaat duren, al hoopt iedereen dat dit snel opgelost geraakt zodat jij en nog andere mensen die dit probleem ervaren zo snel mogelijk een Poppy kunnen gebruiken. Moest je je toch nog bedenken om een Poppy account aan te maken kan ik 5 euro op je Poppy account zetten zodat je deze kan gebruiken voor je eerste rit. Mocht je nog vragen hebben, horen we deze graag! Tania van Poppy 🚗 Klachten 28 nov 2024 22:46 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [Y0MP1M-72WWP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform