Beste,Ik zou graag wat hulp krijgen ivm een boeking gedaan met BudgetAir.Op 08/06/2021 boekten we tickets via BudgetAir.Be om naar Mexico te gaan, met United. Ons boekingsnummer was BBE-1479958 en we zouden vertrekken op 13/10/2021 (vluchtnummer BA 8801 en UA 1566) en terugkeren op 31/10/2021 (vluchtnummer AC 927 en BA 9552). De referentie van de luchtvaartmaatschappij was TYQU73 en we betaalden in totaal 2.298,00 € voor 3 personen. Op 09/09/2021 besloten we dat we een dag langer wilden blijven zodat we Dia de las Muertos in Mexico konden vieren, dus wijzigden we onze vlucht om op 01/11/2021 terug te keren. We betaalden 229,50 € extra voor deze wijziging (55€ administratiekosten + 21€ tariefverschil pp). Door de COVID beperkingen was er geen transit mogelijk in USA. Op 21/09/2021 nam ik contact op met de chatdienst van BudgetAir om te vragen wat we in dit geval moesten doen. Ik had contact met Daniel, hij raadde ons aan om te wachten tot 12/10/2021 en te zien of de luchtvaartmaatschappij de vlucht zelf zou annuleren, aangezien er op dat moment niet veel mensen naar USA mochten vliegen. Als er op dat moment geen annulering zou zijn, stelde hij ons voor om onze vliegtickets te wijzigen in 'open of flexibele' tickets - wat betekent dat we onze vluchten later weer konden wijzigen.Op 12/10/2021 deden we zoals vermeld en veranderden we onze tickets in flexibele tickets, aangezien de luchtvaartmaatschappij niet annuleerde en we niet door de USA konden reizen vanwege de COVID beperkingen.Op 24/01/2022 hadden we allemaal een beter zicht op onze vakantieplanning voor het komende jaar en besloten we onze nieuwe reisdata vast te leggen. We zouden reizen van 13/04/2022 tot 30/04/2022. Ik had contact met Abdul op de chat om deze nieuwe data uit te zoeken. Ik bevestigde volgende reisroute + kosten: we zouden vertrekken op 13/04/2022 (vluchtnummer UA 951 en UA 1566) en terugkeren op 30/04/2022 (vluchtnummer UA1940 en UA 950) ter waarde van 315€ (55€ administratiekosten + 50€ tariefverschil pp).Ik ontving een mail ter bevestiging van deze vluchten met het verzoek 315€ te betalen voor 24/01/2022 23:45. Ik heb onmiddellijk na ontvangst van het betalingsverzoek betaald. Ik heb ook de bevestiging van mijn bank dat de betaling is gedaan op 24/01/2022 - die kan worden opgestuurd indien nodig. Abdul vertelde me dat ik de tickets binnen 24u na de betaling zou ontvangen. Na 24u had ik de tickets nog niet ontvangen, maar in de BudgetAir boekingsruimte waren de data wel veranderd in de nieuwe data. Maar bij het openen van de tickets uit het systeem of bij het opnieuw aanvragen van de verzending, ontving ik de tickets uit 2021 en dus niet de nieuwe tickets.Ik stuurde mijn eerste e-mail om dit probleem te benadrukken op 25/01/2022 20:04, de volgende 02/02/2022 maar kreeg geen antwoord op beide mails. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de ServiceDesk, maar de wachttijden bedroegen gemiddeld 70-80 minuten en ik werd verschillende keren onderbroken omdat ik niet binnen 5 minuten antwoordde. Op 03/02/2022 heb ik opnieuw de chat gecontacteerd. Ik was erg verbaasd toen ze me vertelden dat de tarieven waren verlopen en dat mijn tickets, die ik op 24/01/2022 had bevestigd en betaald, dus niet geboekt waren. Ik heb nooit een mededeling ontvangen dat er iets mis was gegaan met mijn betaling (en kreeg later van mijn bank de bevestiging dat de betaling correct was verlopen), noch dat de tickets niet geboekt waren. Als ik niet zelf contact had opgenomen met BudgetAir, had ik nu misschien nog steeds niet geweten dat we, terwijl we ondertussen 2842€ betaald hadden, geen tickets hadden om naar Mexico te gaan.Ik vroeg om te checken of we nog konden boeken op de data die we bevestigd hadden (en nog in mijn boekingssysteem stonden), maar ze zei dat er geen tickets meer beschikbaar waren. Toen vroeg ik om te controleren voor 2 andere data, maar ook daarvoor niets beschikbaar.Dit betekent dit dat we onze tickets voor onze reis naar Mexico niet meer kunnen wijzigen, omdat we gewoon geen andere periode meer kunnen vinden die werkt voor zowel onszelf, onze werkgevers en BudgetAir.Ik vertelde via de BudgetAir chat dat we veel geld kwijt zijn en dat ik graag een volledige terugbetaling zou krijgen omdat we gewoon niet meer kunnen reizen. De persoon gaf het volgende advies: U moet contact opnemen met Brussels Airlines en hen vragen om een voucher te verstrekken. Zodra u die heeft ontvangen, kunt u weer contact met ons opnemen en kunnen wij de voucher inwisselen voor een volledige terugbetaling.Dit klonk veelbelovend, dus belde ik Brussels Airlines op 03/03/2022 om 18:30. Ze vertelden me dat ze me geen voucher konden geven, omdat ik niet degene was die de tickets direct bij hen had geboekt, maar het was BudgetAir. Ze zeiden dat BudgetAir zelf contact met hen moet opnemen om de voucher te krijgen.Op 04/02/2022 heb ik opnieuw contact opgenomen met BudgetAir om hen de feedback van Brussels Airlines te laten weten. De persoon vertelde mij dat mijn boeking was doorgestuurd naar de betreffende afdeling om de mogelijkheden in dit geval te bekijken, en dat zodra zij hier een update over zouden ontvangen, zij mij per mail zouden informeren.Tot op heden heb ik nog geen update ontvangen en ik word een beetje nerveus omdat we het hier over een behoorlijk bedrag hebben en ik niet zeker weet of we op tijd tot een goede oplossing zullen komen.We waren zo opgewonden over onze reis, maar nu ziet het er gewoon naar uit dat we niet kunnen reizen terwijl we 2842€ hebben betaald.We zouden graag het volledige bedrag dat we voor deze reis betaald hebben terugbetaald krijgen, maar blijven op muren stoten.Daarvoor schakelen we testaankoop in om ons te adviseren hoe we hiermee verder kunnen gaan.Alvast bedankt voor uw hulp,Karen