Geachte mevrouw GeboersIk contacteer u naar aanleiding van uw recent contact met ons Customer Interaction Center omtrent uw BMW 118i 5-deurs.Vanzelfsprekend nam ik goed nota van uw bemerkingen omtrent de recent uitgevoerde werken en de daaropvolgende factuur.Zoals u van BMW Group Belux mag verwachten, nemen wij uw feedback graag ter harte.Zoals u wellicht weet is BMW Group Belux steeds bereid elke vraag vanwege een klant naar een commerciële tussenkomst terdege te onderzoeken, dit zelfs na het verlopen van de officiële constructeurswaarborg.Om uw dossier beter te begrijpen namen wij inmiddels contact met Joeri Knevels, Aftersales Manager bij BMW Concessie Beliën Lommel.Ik kan u bevestigen dat een commerciële tussenkomst reeds werd geboden, zowel vanuit de concessie als vanuit BMW Group Belux. Het detail van deze commerciële geste betrof 30 procent op de wisselstukken en 40 procent op de werktijden die op uw factuur in mindering werden gebracht.Echter kan deze uitzonderlijke en puur commerciële tussenkomst niet worden verhoogd.In de hoop u bij deze te hebben verzekerd van onze gezamenlijke intentie om aan uw dossier de meest commerciële opvolging te waarborgen.Met vriendellijke groeten,Anais--BMW Group BeluxAnais RingoetTechnical Service, Warranty, Customer Service (C1-BE-A-6)Customer Relations OfficerLodderstraat 162880 Bornem - BelgiumPhone: 32 3 890 50 02Mail:anais.ringoet@bmw.beWeb:www.bmw.bewww.bmw.lu-------------------------------------------------------------------Klantendossier:04626091 ref:_00D0Y1KEKF._5001v2B3Vat:ref