Terug

Voicemail volledig uitschakelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

16/07/2020

Geachten, na persoonlijke contacten met uw medwerkers en herhaalde pogingen op digitale wijze, lukt het ons niet onze pay and go mailbox uit te schakelen. Immers, in 20 seconden kan niemand een telefoon opnemen, tenzij deze constant in de handen gehouden wordt.Mag ik vriendelijk verzoeken deze beide mailboxen voorgoed uit te zetten, waarvoor dank.Daniel en Dayma Van 'tveld Dominguez

Berichten (3)

Proximus

Naar: D. V.

27/07/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192967536468]

Proximus

Naar: D. V.

27/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

D. V.

Naar: Proximus

27/07/2020

Geachten, de mailboxen werden op beide nummers van Pay and Go uitgezet zodat onze telefoons nu blijven rinkelen en niet uitschakelen na 20 seconden. Dank U wel !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform