Terug

Vochtinjectie onder garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MURPROTEC

16/09/2021

Beste, Sinds eind 2020 ben ik eigenaar van mijn woning. In 2017 hebben de vorige bewoners een vochtinjectie laten uitvoeren door Murprotec met 30 jaar garantie. in Maart 2021 neem ik contact op met Murprotec omwillen een vocht plek in de geinjecteerde muur. De werfleider van Murprotec komt langs en doet een vocht meting van 10%, Raad ons aan de bezitting van de muur tehalen en dit 2 maanden te laten drogen en opnieuw een meting te laten uitvoeren. Indien er na 2 maanden minder dan 6% vocht in de muur word vastgesteld is alles inorde als er meer dan 6% vocht is dan word er opnieuw geinjecteerd. Na 2 maanden word er een nieuwe meeting uitgevoerd door dezelfde werfleider, Het vochtgehalte is dan nog steeds boven de 9% de werfleider ging verder contact op nemen met ons voor een datum ivm injectie onder garantie. De werfleider nam geen contact op, Ik bel zelf naar Murprotect en ik kom terecht bij het onthaal en krijg te horen dat de werfleider niet aanwezig is, Het word doorgegeven om terug te contacten De persoon van het onthaal vraagt mijn contact gegevens ik vermeld duidelijk dat deze moeten worden aangepast aangezien de contact gegevens van de vorge bewoners zijn. ondertussen zijn we 4 maanden verder bel ik bijna elke week zelf om elke week het zelfde verhaal te moeten vertellen zoals hierboven geschreven.Graag wens ik een nieuwe injectie onder garantie zoals vermeld in het dossier waar ik ook de papieren van heb. Momenteel zitten wij al 6 maanden met een half afgebroken muur en met een ruimte dat heel hard ruikt naar vocht.Mvg Melissa Waegemans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform