Terug

vluchtwijzigingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

14/10/2022

Beste , in augustus boekte ik een vlucht naar Malaga via tui fly . Wij hadden speciaal meer betaald voor een duurdere vlucht omdat die 's ochtends vroeg vertrok daar wij 's avonds naar een feest moeten . Enkele weken later krijgen wij een mail dat de vlucht uren veranderd zijn naar de namiddag . Dan heb ik contact opgenomen met tui fly omdat er nu ook een vlucht beschikbaar was vanuit Antwerpen om 7 u 25 . Deze vlucht is goedkoper dan ons eerder geboekte vlucht maar toch vragen ze 50 euro per persoon kosten om de vluchten om te boeken . Mijn zus heeft haar vlucht ook omgeboekt maar hoefde deze kosten niet te betalen . Nu is mijn vraag waarom voor de ene wel en de andere niet ? Een klachtmail sturen rechtstreeks naar tui lukt ook al niet , dit kan alleen maar bij klachten van vertraging of na de reis maar dat zijn vijgen na Pasen . Vandaar dat ik het via deze weg probeer .Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform